سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/13 23:18:47
امام جمعه شهر بهار:

نشست دولت در میز مذاکرات با اولویت اقتصاد است

نماز جمعه این هفته شهر بهار به امامت حجت الاسلام محمدعلی ارزنده برپا شد.

شناسه خبر: 12049

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهربهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار داشت: انفاق موضوع مهمی است که باید مورد توجه همگان به ویژه خیرین و نیکوکاران قرار گیرد، متاسفانه دین در بعضی موضوعات ظاهری شده است و از دین فاصله گرفته ایم در چنین شرایطی منتظر فرج باشید.

 

حجت الاسلام محمد علی ارزنده همچنین به بحث مذاکرات اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم اولویت را برجام قرار نداد و اولویت اقتصاد و ارتباط با کشورهای دنیا و مسیر حفظ حقوق در رفع تحریم ها است.

 

وی ادامه داد: غنی سازی ۹۰ درصدی در دستور کار دولت قرار دارد و نشست در میز مذاکرات با قدرت ادامه دارد به نحوی که به هیچ وجه از حقوق ملت کوتاه نخواهند آمد و قوانین ذلت باز دولت قبل تکرار نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ارزنده ادامه داد: در موضوع آب زاینده رود، کشاورزان نقشی در این باره نداشته و دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و درگیری هستند تا ایران را در میز مذاکره ناتوان نشان دهندکه باید در این مورد هوشیار بوده و در مقابل توطئه های آنان مقاومت کنیم.

 

وی اذعان داشت :امروز دشمن در عرصه جنگ نرم در حال فعالیت گسترده است و در بعضی موارد هم پیروز شده و امروز دانشجویان در زمینه جنگ نرم باید وارد باشند و فعالیت کنند چرا که دشمن  تمام دستاورد ها را زیر سوال  می برد، امروز باید با ابزار روز در مقابل توطئه گران مقاومت و ایستادگی کرد.

 

امام جمعه بهار افزود: در حمله سایبری به وزارت نفت کمتر از ۲۴ ساعت ذلت بزرگی برای اسرائیل به ارمغان آورده شد که نشان از ابر قدرت بودن ایران اسلامی در تمامی عرصه ها است و جوانان باید به علم روز مجهز باشند تا در مقابل یاوه گویان ایستادگی و مقامت نماییم.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی