سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/15 12:29:23
در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی و رسانه ای با معاون اسبق امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مطرح شد:

باید به جوانان میدان داد و با آن ها کار کرد

اخیراً جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی با اسدا.. ربانی معاون اسبق امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دیدار داشتند و از دغدغه‌های خود همچون جایگاه جوانان، انتشار اخبار و دیگر مباحث در این زمینه گفتگو داشتند.

شناسه خبر: 12054

 

 

 

 

به گزارش نشاط بهار، در این جلسه و دیدار دوستانه، ابتدا سعید دانش یار که عضو هیئت علمی دانشگاه بروجرد می‌باشد با بیان اینکه  دغدغه مندی در حوزه فرهنگ و رسانه را یکی از مطالبات خود می‌بینیم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر تلاش و کوشش هایمان باعث رشد و پیشرفت های جامعه باشد گفت: برخی  از خرده فرهنگ ها نگران کننده است و اگر بتوانیم فرهنگ‌های غنی که باید حفظ شود را تقویت کنیم و یا فراموش شده اند را بازیابی کنیم میتوانیم شاهد رشد چشمگیر این حوزه باشیم.

 

وی افزود: فرهنگ‌های غنی که باعث رشد و توسعه سلامت جامعه ما خواهد بود در بحث توریست و گردشگری و آداب و رسوم  استان ظرفیت های  بسیار بالایی برای این استان وجود دارد که اگر حمایت شوند بیش از پیش باعث رونق و رشد آن خواهد شد و از شما خواهانم که در این مورد کمک کنید.

 

در ادامه مجید قاسمی جمشید که به عنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشت اظهار کرد: آقای ربانی از مدیرانی است که در سال‌های حضور خود در امور جوانان، حوزه بازرسی و طی دو مقطع در روابط عمومی استانداری به دور از هیاهوی سیاسی به دنبال خدمت بوده است و جای داشت فعالان اجتماعی شهرستانهای استان از ظرفیت ایشان  بیشتر استفاده کنند.

 

وی در بحث اخبار منتشره از رسانه ها اینطور ادامه داد: در کشور ما اتفاقات خوب خیلی بیشتر از حوادث منفی است اما متاسفانه بازنشر و گردش اخبار منفی به مراتب خیلی بیشتر از بانک اخبار مثبت است و این موضوع منجر به القای حس منفی به جامعه می شود که نقش روابط عمومی های ادارات و رسانه ها بسیار موثر است.

 

عضو سابق شورای اسلامی شهر بهار اشاره ای به جوانان حاضر در جلسه کرد و بخشی از توانایی ها و زحماتی که در سطح شهرستان‌ بهار کشیده اند را به آقای ربانی یادآوری کرد.

 

 

در میانه ی جلسه مرجان عاکفی که یکی از فعالان اجتماعی و فرهنگی بشمار میرود اظهار داشت: تلاش ما این است که در فرهنگ و فعالیت‌های اجتماعی رویکرد استانی داشته باشیم و تلاش داریم به فرهنگ استان خود کمک کنیم.

 

وی افزود: برای انتشار اخبار باید یک فکر و اندیشه مثبت و توسعه محور ضمیمه آنها باشد که امیدوارم در انتشار اخبار این مسئله را رعایت کنیم.

 

 عاکفی اشاره ای به گروه ایران شناسی که در همدان وجود دارد داشت و با ابراز امیدواری تصریح کرد: این گروه باید به شهرستان های استان و روستاها نیز معطوف باشند که بسیار ظرفیت بالایی در این مباحث برای معرفی شدن وجود دارد؛ وجود منابع فرهنگ غنی از خرده فرهنگ های شهرستان ها و روستاهای استان می‌تواند به عنوان  منبع آرشیوی باارزشی برای معرفی استان قرار بگیرد.

 

مهرانگیز مهری نیز یکی از مهمانان جلسه بود و اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی وجود دارد باید تلاش کنیم آگاهی مردم و جامعه در مسائل حقوقی بالا برود که اگاهی بخشی در جامعه در مسائل حقوقی منجر به کار کارشناسی خواهد شد و تلاش ما این است که در موارد فوق چگونه قلم بزنیم تا بتواند نیازهای جامعه را در این موارد فراهم کنیم.

 

در ادامه علی خجسته نیز حمایت از جوانان را سیاست کلی دولت سیزدهم دانست و گفت: به عنوان یک فعال مدنی امیدوارم این نگاه از شما در استان، باعث رشد، توسعه و حمایت از این اقشار بیش از پیش باشد و قطعا اینگونه سیاست ها در حمایت از جوانان و اقشار اجتماعی باعث توسعه استان خواهد شد.

 

 

در ادامه اسدا.. ربانی مهر این دیدار دوستانه و صمیمی را ارزشمند شمرد و گفت:‌ ظاهرسازی برای جوانان امروز دیگر جواب نمی‌دهد چون اینگونه شعارها برای جوانان بیشمار شده و در دوران استانداری آقای مرادی، که وی در کشور استاندارد بودند بنده هم در آن جلسه به عنوان خبرنگار حضور داشتم به خاطر دارم که وی اظهار کرد تله کابین و  تیم ورزشی و غیره را برای استان‌ها خواهم اورد که جمع می گفتند اینگونه قول ها همیشه بوده و نگاه اجرایی برای این امور را متصور نبودند و یا ضعیف می‌پنداشتند که بعدها شاهد به وقوع پیوستن این امر شدیم، وقتی که کارها برای پروردگار و مردم باشد و صاحب نیت حتما کمک خواهد کرد و همین که در مسئولیت خودمان را تا  جاییکه در توان داریم انجام بدهیم و نیت خیر داشته باشیم قطعا در کار ها موفق خواهیم شد و احساس رضایت خواهیم داشت.

 

مرتضی بهادربیگی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی