سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/19 17:58:48

برپایی میز خدمت در مهاجران

در پی دستور مدیرکل محترم بهزیستی استان همدان، اداره بهزیستی شهرستان بهار اقدام به برپایی میز خدمت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر مهاجران نمود، که رئیس، کارشناس پیشگیری، کارشناس توانبخشی، رابط بازرسی، رابط امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان بهار و مددکار مجتمع مهاجران در مسجد حضرت ابوالفضل مهاجران حضور یافتند.

شناسه خبر: 12180

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار؛ این برنامه که در تاریخ ۱۸ دیماه برگزار گردید، شامل دیدار رو در روی ریاست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان با توانخواهان و شهروندان شهر مهاجران و روستاهای اطراف آن و بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان بوده و طی آن تلاش گردید راهکارهای مناسب با این درخواست‌ها بررسی شده و تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات موثر، اندیشیده شود.

منوچهر نوروزی، ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهار در جریان این برنامه، ضمن دیدار با امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهاجران ضمن بیان محورهای اصلی خدمات سازمان به اقشار مختلف، بر لزوم همراهی اجتماعات محلی در پیگیری این برنامه ها تاکید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حدادی نیز ضمن قدردانی از خدمات سازمان بهزیستی در منطقه، جهت هم افزایی با سازمان بهزیستی اعلام آمادگی نمودند.

در جریان برنامه فوق، تنی چند از توانخواهان و مددجویان سازمان ضمن حضور در محل میز خدمت، به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند و حل مشکلات آنان در دستور کار قرار گرفت.

در پایان و حاشیه برنامه رئیس و کارشناسان به همراه مراجعین نماز ظهر و عصر را در همان مسجد و در کنار مردم مهاجران به جماعت اقامه کردند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی