سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهار با مسئولیت خسرو طالبی رحیق از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در سطح شهرستان بهار آغاز کرد، که تا اکنون به اهتمام ائمه محترم جمعه و مردم ولايي در كل شهرستان بهار توانست در سالهاي ١٣٩٩ و ۱۴۰۰ فعالیت های خود را به اوج برساند.

شناسه خبر: 12366

به گزارش نشاط بهار؛ خسرو طالبی رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار‌‌ در ابتدا گفت: ستاد بازسازي عتبات عالیات شهرستان بهار فعالیت جدی خود را در جهت اهداف ستاد مرکزی و جمع آوری هدایا و نذورات مردمی برای بازسازی اعتاب مقدسه در کشور عراق آغاز کرد.


وی افزود: شروع فعالیت های این ستاد در سال ۱۳۹۳ با تعهد  ۴۰۰ میلیون ریال بوده که در سال ۱۳۹۴ توانست به کمک خیّرین شهرستان‌ اولین ایستگاه صلواتی، پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در غرب کشور را در ورودی شهر بهار برپا کند.

طالبی رحیق ادامه داد: همچنین در سال ۱۳۹۵   با تعهد ۶۰۰ میلیون ریال توانستیم دومین ایستگاه صلواتی را در کربلای معلی ایجاد کنیم که این تعداد در سال ۱۳۹۶ به ۴ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار و ۱ ایستگاه در شهر کربلا افزایش یافته است.

طالبی اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات شهرستان ۱۷ میلیارد ریال برای ۸ ایستگاه صلواتی مستقر در سطح شهرستان و کشور عراق در سال ۱۳۹۸ هزینه کرده است.

وی در جهت اجرای طرح بنای نور  بیان کرد: ما توانستیم در سال ۹۹ به همّت مردم دوستدار ائمه (عليهم السلام) شهرستان و عزم راسخ حجت الاسلام والمسلمين ارزنده ، امام جمعه محترم شهر بهار با تعهد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بیش از ۱۰۰ خشت طلا و با ارزش بيش از ٣ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال جهت اجرای طرح بنای نور و چندین متر صحن عقیله بنی هاشم جمع آوری و جهت صدور سند به استان ارسال کنیم و همچنين دوكارگاه قاليبافى به نام شهداى لالجين در شهر لالجين و شهيد سليماني در شهر مهاجران براي اولين بار در استان همدان توسط ستاد شهرستان بهارافتتاح و فعال ميباشد كه قالي هاي بافته شده به صحن مقدس امام حسين (ع) اهدا ميگردد.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار ادامه داد: همچنین تعهد سال ۱۴۰۰ شهرستان بهار با توجه به تعهد هر شخص ۵۰ هزار ریال بيش از شش میلیارد ریال بوده که فقط ۳۵ درصد این تعهد محقق شده است.

خسرو طالبی بیان کرد: اعزام ۱۱۰ نفر نیروی کاری فعال در رشته های تخصصی شامل  تأسیسات و ساختمان تا سال جاری به مدت یک ماه فعالیت در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین توسط این ستاد انجام پذیرفته شده است.

وی در میانه مصاحبه اظهار داشت: در حال حاضر طرح صحن عقيله حضرت زينب (س) را در دست اجرا داریم که توانسته ایم با پشتیبانی و حمایت مردم اهداف خود را پیش ببریم‌.

وی عنوان کرد: شماره حساب 5176185494 نزد بانک ملت و شماره کارت 5382-9099-3378-6104 بنام ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان بهار جهت دریافت هدایا و نذورات مردمی است.

خسرو طالبی رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار در خاتمه افزود: از امت شهید پرور و حسینی شهرستان بهار‌، متشکل از شهرها، روستاها، ائمه محترم جمعه و مسئولین ستادهای عتبات شهرهای لالجین،صالح آباد، مهاجران و بخش مرکزی، همچنین فرماندار خیَر شهرستان و مردم روستای زاغه، حسن قشلاق و سایر روستاها که با توجه به شرایط موجود از نظر اقتصادی، ویروس کرونا و نبود مواکب اربعین حسینی (ع)، دست در دست یکدیگر و با همدلی  که همیشه پا به رکاب خدمت به ائمه اطهار (عليهم السلام) بوده و هستند تشکر و قدردانی و آرزوى همراهي بيشتر در آينده را کرد.

 

نفیسه قلی پور

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی