سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/28 22:32:37
رئیس اداره آبفای شهرستان بهار:

در این وقت سال، مصرف آب بالاست مردم بهار باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

در پی ارسال پیام های مردمی مبنی بر کم فشار بودن و قطعی آب مصاحبه تلفنی با رئیس اداره آبفای شهرستان بهار داشتیم تا از دلیل کم فشاری و قطعی آب در برخی مناطق شهر بهار مطلع شویم.

شناسه خبر: 12399

به گزارش نشاط شهر، در پی ارسال پیام های مردمی مبنی بر کم فشار بودن و قطعی آب مصاحبه تلفنی با رئیس اداره آبفای شهرستان بهار داشتیم تا از دلیل کم فشاری و قطعی آب در برخی مناطق شهر بهار مطلع شویم.

 

خسرو ترکمانیان رئیس داره آبفای شهرستان در پاسخ به علت کم فشاری آب در شهرک فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت : چون در این هفته روز های پایانی سال مصرف آب بسیار بالاست، البته در حال حاضر در برخي از نقاط مختلف شهرستان بهار وضعیت همینطور است و بايد رعایت کنند. 

 

وی در پاسخ به سوال اینکه علت کم و زیاد شدن گاه و بی گاه فشار آب  چیست اظهار کرد : وضعيت طبیعی هست زیرا به سال نو نزدیک می‌شویم و دم عید هست، مردم شریف به خانه تکانی می پردازند شست و شو بسیار بالاست و باید در مصرف آب رعایت کنند.

 

رئیس اداره آبفای شهرستان بهار به قطعی های گاه و بی گاه آب اشاره کرد و اذعان داشت :  مردم باید در مصرف آب کمی رعایت کنند و این مساله در ساعات ۱۱ الی ۱۲  بوده و به هیچ وجه قطعی آب از صبح الی عصر در هیچ جای از شهر بهار را نداریم.

 

ترکمانیان راهکاری را ارائه داد و گفت : اگر برای هر یک از شهروندان عزیز بهاري در این شرایط آب قطع باشد شاید مشکل از شبکه است و در این صورت باید به اداره مراجعه کرده و یا به شماره ۱۲۲ تماس بگیرند و همکاران سریع به آنجا اعزام شوند و این مشکل را رفع کنند .

 

وی در پاسخ به این سوال که چگونه این مسئله رفع خواهد شد گفت : یک مقدار مردم شریف باید در مصرف آب  صرفه جویی کرده و آب را یک مقدار کنترل کنند ؛ اگر در مصرف آب رعایت شود به احتمال ۹۰ درصد بعد از عید نوروز  این مشکل رفع خواهد شد .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.