سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

یکی از مشکلاتی که در داخل سطح شهر به وفور به چشم می خورد، وجود وسایل نقلیه سنگین و ماشین آلات کشاورزی به همراه ادوات آن‌ها می باشد.

شناسه خبر: 12410

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت و ازدیاد وسایل نقلیه ماشینی و موتوری، به طبعِ آن شاهد افزایش عبور و مرور در خیابان های کم عرض و کوچه های باریک سطح شهر هستیم که بعضاً مشاهده می شود که تردد تراکتور ها به همراه ادوات کشاورزی این مشکل را دو چندان می کند، که نه تنها باعث ایجاد مشکلات ترافیکی می گردد بلکه مخاطراتی را نیز برای دیگران به دنبال دارد.

 

همچنین تراکتور ها و وسایل نقلیه سنگین با ایجاد آلودگی صوتی هنگام ترددِ خارج از عُرف در ساعاتی از شبانه روز که به محل کار خود اعزام می شوند، باعث سلب آسایش ساکنین محل که در حال استراحت در منزل هستند می شوند که این پسندیده همشهریان عزیز نیست.

 

از طرفی چون برخی کشاورزان بدلیل نداشتن مکان مناسب و امن در زمین های کشاورزی خود، مجبور می شوند ادوات و وسایل خود را در مقابل منازل در فصول غیر کشاورزی به مدت طولانی نگهداری کنند که از امنیت بالایی هم برخوردار نیست و بدلیل وجود فصل های بارش و ماندن در زیر نزولات جوی و نور افتاب باعث افزایش استهلاک آنها می شود برای خود و رهگذران مشکل ساز است.

 

لذا امیدواریم مسئولان مربوطه در صورت امکان با صدور مجوز ها و همکاری لازم با کشاورزانی که تمایل ساخت آشیانه ای جهت نگهداری ماشین آلات کشاورزی و ادوات دارند تدابیری بیاندیشند تا هم دغدغه کشاورزان عزیز نسبت به امنیت وسایل خود دارند کاسته شود و هم جهت رفاه حال همشهریان گرامی و زیبایی شهر تاثیر بسزایی دارد.

 

ابراهیم نجفی

مهندسی کشاورزی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.