سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/16 19:13:35
امام جمعه موقت شهر بهار:

دولت با استفاده از ظرفیت رسانه ها مردم را در جریان برنامه ها قرار دهد

مردم شهر بهار با حضور در نماز عید فطر به معنای واقعی کلمه "شکوه بندگی" را رقم زدند و نشان دادند با وجود مشکلات، مردم تشنه معنویات هستند.

شناسه خبر: 12492

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه موقت شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به حدیث قدسی اشاره کرد و گفت: خداوند خطاب به حضرت موسی می‌فرماید: ای موسی در زندگی دنیوی خود آرزو های دور و دراز نداشته باش اگر تو آرزو های دور و دراز داشته باشی باعث قساوت قلب تو می شود و از من دور می شوی.

 

حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی عنوان کرد: بالا ترین هدفی که از اعمالمان داریم برای قرب الهی است. چیزی که باعث کار و تلاش و برنامه ریزی در زندگی  انسان می شود امید و آرزوها نسبت به آینده است این امید و آرزو نسبت به آینده مثل تیغ دو سر است هم میتواند زنده کند و هم بمیراند و اگر گرفتار آرزوهای دور و دراز شویم آخرت و قبر و قیامت را فراموش کنیم و مشغول دنیا و آرزوهای دور و دراز دنیا باشیم، باخته ایم.

 

وی ادامه داد : قساوت قلب از خطرناکترین اتفاق برای انسان است و باید به خدا پناه ببرید. اگر میخواهید دچار قساوت قلب نشوید بدنبال آرزوهای دور و دراز نباشید نه اینکه برنامه ریزی برای آینده نداشته باشید بلکه در کنار برنامه ریزی احتمال سفر آخرت را نیز داشته باشید .مرگ هر لحظه ممکن هستند سراغمان بیاید و باید خود را آماده کنیم و در هر مرحله از برنامه ریزی برای رشد زندگی، خانوادگی ، تحصیلی، شغل و... لحظه به لحظه باید به مرگ فکر کنید.

 

امام جمعه موقت شهر بهار نیز در ادامه تصریح کرد: مردم بهار با حضور در نماز عید فطر به معنای واقعی کلمه شکوه بندگی را رقم زدند و حضور پررنگ مردم متدین و وفادار در نماز عیدفطر امسال معنای زیادی دارد و از طرف ستاد نماز جمعه از تک تک بزرگواران و مردم عزیز که در نماز شرکت کردند تقدیر و تشکر مینمایم و باید بگویم که هر کسی با نیت های خبیثانه این مردم متدین را به دین گریزی و دین ستیزی متهم میکند مطمئنا مردم را نمیشناسد چرا که بعد از دو سال از شیوع کرونا و تبلیغات سو دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه های حماسی، میبینم که مردم ما دیندار و متدین هستند. الان دشمن تمام تلاش خود را میکند تا با جنگ روانی، جنگ ترکیبی و رسانه ای و با تبلیغات منفی مردم را نسبت به ارزش های ملی و مذهبی ناامید کند و ما نباید بی تفاوت از کنار این لحظات حماسی عبور کنیم، باید با قوت و قدرت این حماسه های حضور را نشان دهیم و بیان کنیم.

 

وی با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت مقام استاد شهید آیت الله مطهری این هفته را به همه معلمان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار داشت: باور دارم و معتقدم به هیچ عنوان باارزش تر از کار تعلیم و تربیت وجود ندارد چون این کار، کار انبیاست و امروز معلم این وظیفه سنگین را به عهده دارد. همه اصناف زحمت می کشند و مشقت هایی را تحمل میکنند اما  معلم کسی است که زیرساخت ها و آینده جامعه را میسازد و متاسفانه این قشر زحمتکش جزو کسانی هستند که بیشترین ناحقی در حق آنها شده است.

 

حجت‌الاسلام زارعی با تقدیر و تشکر ویژه از زحمات همه معلمان شهر بهار و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار و معاونان ایشان اذعان داشت: واقعا معلمان شهرستان بهار سرآمد هستند و از همه آنها بخاطر اینکه در تجمع های اخیر فرهنگیان و تحصن ها حضور نداشتند و بهانه به دست دشمن ندادند بسیار متشکرم البته مسئولین محترم باید بصورت ویژه به فکر معیشت این قشر زحمتکش باشند. 

 

وی در پایان باتوجه به گرانی های اخیر گفت: در عین حال که از دولت انقلابی آقای رئیسی به خاطر زحماتشان تقدیر و تشکر میکنیم زحماتشان را در کاهش کشته شدگان کرونا را و پرداخت ماهانه ده هزار میلیارد بدهی دولت قبل و تقویت مذاکرات هسته ای و قطع دست اختلاسگران، آغاز به کار  ساخت ۴ میلیون مسکن و.. را میبینیم، اما گلایه هایی هم  از دولت انقلابی داریم، ما از دست های پشت صحنه برای گرانی گندم و نان و ارز ترجیحی خبر داریم و قطعا کارهای کارشناسی هم انجام شده اما رهبر انقلاب توصیه کرده که رسانه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

وی افزود:دشمن در رسانه فعالیت خودش را میکند ودولت انقلابی هم باید کار کارشناسی را رسانه ای کند این مردم به شما رای دادند و پشت شما ایستادند و همچنان از شما حمایت میکنند، شما هم بیایید کار کارشناسی خود را رسانه ای کنید و در مورد گرانی گندم و حذف ارز ترجیحی با مردم صحبت کنید وبه اطلاع مردم برسانید و مردم میدانند که یک عده سودجو میخواهند بر علیه دولت رفتار کنند و اما همچنان مردم انقلابی در حمایت و پشتیبانی این دولت انقلابی پای کار هستند.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی