سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حجت‌الاسلام فاضلیان : پسر، نعمت و دختر، نيکي و رحمت است و از هدایای پروردگار به پدر و مادر هستند که باید سپاسگزار خلقت خدا باشند و در تربیت آنان بکوشند.

شناسه خبر: 12570

 

به گزارش نشاط شهر، عصر دیروز مراسم جشن سالروز حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر ، با حضور ۸۰۰ نفری دختران و بانوان شهر بهار، به همت و همکاری مجموعه فرهنگی تربیتی پایگاه شهید شیرودی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی بهار، در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد. 

 

این مراسم با سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و با ویژه خادمیاران و پرچم متبرک رضوی و هنرمندان سیمای ملی ، و همچنین اجرای گروه ورزشی تکواندو، اجرا موسیقی سنتی سارنگ و مسابقه همراه بود .

 

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئيس شوراي هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد : ۱۴ قرن پیش در فرهنگ جاهلی عرب، عزت و افتخار را در داشتن فرزندان پسر و دختران را مایه ننگ می دانستند، به همین علت آنها را زنده به گور می‌کردند و می کشتند.

 

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر روح عفاف و حجاب میوه فطرت است، ترور شخصی خیلی مهم نیست و ترور شخصیت و ایمان اهمیت زیادی دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در مقام دختران "نِعمَ الوَلَدُ البَنَاتُ" به ویژگی های دختر از دیدگاه پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت : دختران یارو غمخوار اعضای خانواده، مهربان، با برکت و پاکیزه کننده هستند.

 

حجت‌الاسلام فاضلیان در پایان اظهار کرد : پسر، نعمت و دختر، نيکي و رحمت است و هدایای پروردگار به پدر و مادر هستند که باید سپاسگزار خلقت خداوند باشند و در تربیت آنان بکوشند.

 

در پایان مراسم به اجرای گروه موسیقی سنتی سارنگ و تکواندو ، و همچنین به اعضای دختران فعال پایگاه ۲ فرهنگی تربیتی شیرودی هدایایی اهدا شد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون