سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، مراسم جشن و تریبون آزاد دانش آموزی به همت شهرداری و شورای شهر بهار در پارک بانوان بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 12574

 

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، مراسم جشن و تریبون آزاد دانش آموزی به همت شهرداری و شورای شهر بهار در پارک بانوان بهار برگزار گردید.

در این مراسم مدیران و دانش آموزان مدارس دخترانه حجاب و محبی حضور داشتند. 

 

مجیدی شهردار بهار گفت : از رئیس شورای شهر میخواهیم که این مناسبت را در تقویم خود اضافه نموده و هر ساله این چنین جشن هایی را در پارک بانوان بهار داشته باشیم. 

 

وی افزود : همه‌ی دانش آموزان می توانند از تریبون آزادی که در اختیار دارند استفاده کنند و خواسته ها و صحبت هایشان را با ما درمیان بگذارند.

 

یکی از دانش آموزان در رابطه با وجود سگ های ولگرد در میادین شهر معترض بود که مجیدی در پاسخ گفت: به شدت در حال حل این مسئله هستیم و یکی از مواردی که وجود دارد رها سازی سگ ها از شهر های دیگر در اینجاست که در صورت مشاهده‌ی چنین فعالیت هایی و برخورد با سگ های ولگرد با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید و در صورت مشاهده‌ی خودرویی در حال حمل سگ با برداشتن شماره پلاک، آن خودرو را گزارش کنید.

 

در این میان دانش آموز دیگری مسئله عدم وجود امنیت برای کودکان و بانوان در پارک لاله را مطرح کرد که مجیدی در این باره گفت: برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی موجب برقراری امنیت بیشتری در این محل شده است همچنین در صورت ایجاد مزاحمت با نیروی های انتظامی تماس بگیرید.

 

در ادامه دانش آموزی مسئله‌ی سرقت وسایل بازی پارک یا تخریب آنها را اضافه کرد که شهردار بهار این گونه پاسخ داد:همه لوازم بازی و سایر امکانات موجود با عوارضی که از شهروندان گرفته می‌شود خریداری می‌شوند بنابر این فرهنگ سازی این مسائل از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

یکی دیگر از دانش آموزان در باره‌ نبود امکاناتی همچون سینما، پاساژ و..‌. اعتراض خود را مطرح کرد.

 

همچنین مسئله‌ی قدیمی بودن مدرسه ی محبی مطرح شد که نیازمند اصلاح و بازسازی است و سرپرست آموزش و پرورش اعلام کرد که خیری برای پرداخت هزینه بازسازی مدرسه اعلام آمادگی کرده است.

 

 و در پایان مسئله‌ی مورد حمایت قرار نگرفتن دو نفر از دختران دبیرستانی که در رشته تکواندو مقام سوم آسیا را کسب کرده اند اما مورد توجه، حمایت و استقبال مسئولین قرار نگرفته اند، مطرح شد؛ در همین راستا مجیدی شهردار بهار گفت: تجلیل از این دو قهرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان بهار برنامه ریزی خواهد شد.

 

طلایی نیک مدیر مدرسه نمونه دولتی حجاب ضمن تشکر از شهردار بهار بابت برپایی مراسم، از فعالیت های شهرداری در راستای زیباسازی شهر تقدیر و تشکر کرد؛ همچنین وی در ادامه از همکاری و مشارکت مدیریت مدرسه محبی سپاسگزاری کرد.

 

این مراسم همچنین دارای برنامه های متنوع دیگری نیز بود که این روز را برای تمام دانش آموزان خاطره ساز کرد.

 

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی