سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/30 10:40:37
فرماندار شهرستان بهار در بازدید از کارخانه ماشین سازی همدان عنوان کرد:

کارخانه ماشین سازی همدان احیاء خواهد شد

این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای قطعه‌سازی شهرستان بهار است که فعالیت آن از سال ۱۳۸۸ متوقف شده بود ولی پس از رفع توقیف، مراحل احیاء این واحد صنعتی با همکاری سرمایه گذار آغاز شده است. در همین راستا جهت تسریع در راه اندازی مجدد کارخانه، با پیگیری فرمانداری شهرستان بهار و همکاری دستگاه های اجرایی مشکلات این واحد مرتفع خواهد شد.

شناسه خبر: 12615

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، فرماندار بهار ضمن بازدید از کارخانه ماشین سازی همدان، از نزدیک در جریان  مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت.

 

فرماندار بهار گفت: رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار ادارات قرار دارد. در همین راستا با تشکیل جلسات و کارگروه های ویژه، اقدام لازم انجام میشود.

 

فرماندار بهار ضمن گلایه از بی توجهی برخی از مسئولین در راکد ماندن کارخانه ماشین سازی همدان افزود : امروز اقتصاد کشور ما نیاز به همراهی و هم فکری مجموعه دولت و بخش خصوصی را دارد تا بتوانیم موانع موجود در تولید را برداریم.

 

این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای قطعه‌سازی شهرستان بهار است که فعالیت آن از سال ۱۳۸۸ متوقف شده بود ولی پس از رفع توقیف، مراحل احیاء این واحد صنعتی با همکاری سرمایه گذار آغاز شده است. در همین راستا جهت تسریع در راه اندازی مجدد کارخانه، با پیگیری فرمانداری شهرستان بهار و  همکاری دستگاه های اجرایی مشکلات این واحد مرتفع خواهد شد.

با احیاء این کارخانه حداقل ۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی