سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در ابتدای این جلسه دهیاران به ارائه گزارش هایی از روستاهای محل خدمت خود پرداختند همچنین بخشدار شهرستان بهار به همراه مدیر توزیع برق بهار حضور داشتند و جویای نظرات و بازخوردهای دهیاران شدند.

شناسه خبر: 12616

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی توزیع برق بهار، در ابتدای این جلسه دهیاران به ارائه گزارش هایی از روستاهای محل خدمت خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه بخشدار شهرستان بهار به همراه مدیر توزیع برق بهار حضور داشتند و جویای نظرات و بازخوردهای دهیاران شدند.

بلالی مقدم با اشاره به اینکه بیشتر مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی دهیاران در حوزه های غیر برق است به اقدامات مهم صورت گرفته اخیر در حوزه برق رسانی و ارتقا وضعیت شبکه برق روستاهای شهرستان بهار پرداخت.

در ادامه جلسه نیز بخشدار بهار با اعلام قدردانی از حجم بالای فعالیت های صورت گرفته در مجموعه توزیع برق بهار در خصوص خدمت رسانی های صورت گرفته در ماه های اخیر به روستاهای شهرستان بهار از مدیریت توزیع برق تشکر کرد.

حسینی همچنین از تعامل برقرار شده با توزیع برق بهار ابراز خرسندی و جهت حل مشکلات آتی ابراز امیدواری کرد.

مدیر توزیع برق بهاردر ادامه افزود: خدا را شاکرم از اینکه در این جلسه کمتر سوالی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه برق مطرح شد با وجود آنکه در زمان پیک بار نیز می باشیم که این خود نشان دهنده توفیق مجموعه برق در خدمت رسانی است.

بلالی مقدم در پایان اظهار داشت: از تک تک روستائیان عزیز خواهشمندم جهت کمک به گذر از پیک بار سال و کاهش مصرف، مجموعه توزیع برق بهار را کمک نمایند تا شاهد کمترین میزان مدیریت بار باشیم و همچنین مجموعه توزیع برق بهار را در وصول مطالبات یاری کنند تا با دست باز بتوانیم منشا خدمت رسانی بهتر و بیشتر از گذشته باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی