سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امسال عید غدیر پرشوری را با استقبال گرم و همگانی مردم شهر بهار داشتیم. از برگزاری جشن و مراسم های عید گرفته تا پخت و پخش غذا و کمک های مالی، همه و همه از برنامه مختلف اجرا شده در روز های گذشته بوده است.

شناسه خبر: 12670

 برگزاری مراسم جشن عيد سعید خم در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)" قلعه " 

 

هیئت کوثر خواهران از عيد قربان تا عید غدیر برنامه های مختلفی اجرا کرده است از جمله این برنامه ها میتوان به برگزاری جشن عید غدیر در حسینیه حضرت ابوالفضل محله قلعه اشاره کرد.

 

این جشن به مناسبت ایام با سعادت غدیر خم، با مدیحه سرایی علی اکبر سلطانی، با حضور سادات و اهالی محله قلعه همراه با پخت و توزیع آش و غذای نذری به ۴۰۰ میهمان و برپایی ایستگاه صلواتی به همت هيئت کوثر خواهران بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) محله قلعه برگزار شد .

 

لازم به ذکر است از ویژه برنامه های هيئت کوثر خواهران میتوان به پخت کیک ۱۴ متری با مشارکت ستاد غدیر شهرستان و قنادی مجلسی بهار که در مراسم سالن امیرالمؤمنین رونمایی شد هم اشاره کرد .

 

در پایان به ۱۰ نفر از منتخبین مسابقه خطبه غدیر جوايزي اهدا شد.

 

برگزاری جشن عید سعید غدیر در پارک شهدای گمنام شهرک فرهنگیان

 

جشنی به مناسبت ایام با سعادت غدیر به همت ستاد غدیر شهرستان بهار و پایگاه قرآنی خانم الانبیاء(س) صورت گرفت .

 

جشنی به مناسبت ایام باسعادت عید غدیر همراه با برنامه های متنوع و با حضور پر شکوه کودکان دهه نودی و به همت ستاد غدیر شهرستان و پایگاه قرانی خاتم الانبیاء (ص) در پارک شهدای گمنام شهرک فرهنگیان بهار برگزار شد .

 

این جشن با مدیحه سرایی مهدی اکبری، و با اجرای گروه همخوانی مشکات ، برگزاری مسابقه رنگ‌ آمیزی نقاشی غدیر توسط کودکان دهه نودی همراه بود .

 

در پایان به منتخبین مسابقه نقاشی به کودکان دهه نودی جوايزي اهدا شد.

 

 برگزاری مراسم جشن عيد سعید غدیر خم در مجمتع ولایت  

 

به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت جشن عید سعید غدیر با مولودی خوانی نهضت قروه ای، با حضور پر شور کودکان و بانوان اهالی مجمتع ولایت در منزل حسینی اخگر برگزار شد .

 

این جشن با توزیع کیک عید غدیر و پذیرایی و بسته های فرهنگی غدیر، همراه بود که در پایان به میهمانان مبلغی به عنوان عیدی توسط حسینی اخگر اهدا شد .

 

 برگزاری مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم و ولادت حضرت امام موسی کاظم "ع " در بوستان نوبهار 

 

 آخرین جشن عيد غدیر امسال همراه با برنامه های شاد و متنوع و نور افشانی در خیابان شهید مطهری ۱۶ متری استخر قالیشویی محوطه "بوستان نوبهار" صورت گرفت .

 

آخرین مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم  امسال، با استقبال و حضور پرشکوه مردم شریف و به همت سپاه ناحیه بهار، پویش مردمی غدیر، و با همکاری پایگاه های یک سلمان و حضرت معصومه(س) همچنين با مشارکت مجموعه فرهنگی کتابخانه آیت الله طالقانی "ره" در خیابان شهید مطهری ۱۶ متری نوبهار در محوطه "بوستان نوبهار" برگزار شد.

 

مراسم با مدیحه سرایی اهل بیت، گروه هنرنمایی عمو صفا،اجرای گروه های همخوانی مرآت و رأیت المهدی(عج) و موسیقی زنده همراه بود .

 

همچنین در این برنامه از زحمات آقای "علی ملکی" که به مدت ۲۰ سال ، به کاشت نهال و آبیاری درختان محله نواب و نوبهار به طور صلواتی می پردازد تقدیر به عمل آمد. در پایان به برگزیدگان پویش مردمی غدیر جوايزي اهدا شد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون