سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/4 21:58:17
فرماندار شهرستان بهار در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته:

مردم امید داشته باشند که مسئولین کشور و شهرستان پاشنه کشیده آماده خدمت رسانی هستند

همزمان در سومین روز از هفته دولت فرماندار شهرستان بهار به همراه مسئولین و دستگاه های اجرایی ادارات شهرستان در نماز جمعه شهرستان حضور یافتند .

شناسه خبر: 12751

 

به گزارش نشاط شهر، روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان و سرداران سرداران رشید اسلام عنوان کرد : در هفته دولت در شهرستان بهار ۹۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و دویست میلیارد ریال در شهر های بهار،لالجین، صالح آباد، مهاجران، افتتاح خواهد شد و ۱۵ پروژه هم کلنگ‌زنی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود .

 

وی افزود : با توجه به اینکه روند دولت تکمیل پروژه های نیمه کاره است امکان دارد تعداد پروژه هایی کلنگ‌زنی می‌شود از نسبت به سال های گذشته کمتر شده است .

 

نباتی، ادامه داد: پروژه ها در فصل های صنعت، راهداری و حمل و نقل جاده ای، محیط زیست، انرژی، گردشگری، فرهنگ، ورزش، هواشناسی، رفاه و تامین اجتماعی، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، ارتباطات‌ و کشاورزی بنیاد مسکن، بهره برداری می شود و یا کلنگ زنی انجام می‌گیرد همچنین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، زیر گذر گلوگاه شهید زارعی نیز قبل از اربعین افتتاح خواهد شد .

 

فرماندار بهار به پروژه های افتتاحی در این هفته پرداخت و اظهار کرد : پروژه های اجرای زیرساخت های شهرک صنعتی بهاران، تصفیه‌خانه صنعتی شرکت نشاسته الوند و تکمیل و تعمیرات کتابخانه ها و پروژه های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز افتتاح خواهد شد.

 

وی اضافه کرد :  بهره برداری از ساختمان های مدد جویی و ایستگاه هواشناسی ،پروژه های جدول کشی،زیر سازی و آسفالت معابر و احداث پارک های محلی در سطح شهرستان بهار و نیز پروژه هایی در فصل ارتباطات و مخابرات د شهرستان نیز به انجام رسیده است. 

 

وی گفت : لازم به ذکر است که درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با جذب نیرو نیز افتتاح خواهد شد 

 

وی با اظهار این بیانات جهت اطلاع رسانی مردم شریف شهرستان اذعان کرد : مردم امید داشته باشند که مسئولین کشور و شهرستان آماده پاشنه کشیده آماده خدمت رسانی به مردم هستند و با توجه به اینکه کمبود ها و مشکلاتی وجود دارد ما تا جایی که توان داریم تلاش می‌کنیم که مشکلات و کمبود ها جبران می‌کنیم .

 

فرماندار شهرستان بهار در پایان در بحث آبرسانی به همدان بیان کرد : در دنیایی که مردم برای آب می‌جنگند مردم ولایتمدار شهرستان آب هدیه می‌دهند از زحمات و تلاش های مردم عزیز و شریف و ایثارگر و خیرین شهرستان بهار در بحث نذر آب تقدیر و تشکر میکنیم

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی