سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه تیتری که در خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان منتشر شده کاملا اشتباه و منفی‌ترین برداشت ممکن از صحبت‌های بنده بود.

شناسه خبر: 12811

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان جوان؛ محمد رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار همدان جوان گفت: آب همدان کاملا سالم و بهداشتی است؛ چون کارشناسان بهداشت ما و آبفا به صورت شبانه روز از علمک‌های آبگیری آب را از نظر میکروبی، شیمیایی و فیزیکی تست کرده و یک آب کاملا سالم وارد شبکه شهری می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: ما اشاره کردیم که در بعضی مناطق به دلیل آلودگیِ محیطی که لوله های آن فرسوده هستند با مکش معکوس، ممکن است آب آلوده شود. باید به این نکته توجه داشت که اکثر لوله های شهری فرسوده نبوده و هیچ اشکالی در مورد نکته اشاره شده به آن وارد نیست.

وی تاکید کرد: بایستی با تحریف اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قانونی صورت گیرد و در این راستا پیگیری های لازم جهت اصلاح تحریف خبری که از قول بنده منتشر شده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه دست اندرکاران پروژه آبرسانی به شهر همدان، گفت: افراد بسیار زیادی در حال تلاش‌اند تا آب در نهایت سلامت و بهداشت به دست مردم برسد ولی متاسفانه عده ای سعی دارند با تحریف اخبار و شیطنت‌های رسانه‌ای زحمات صورت گرفته را تخریب کنند و یا نادیده بگیرند.

وی با تاکید بر این نکته که فرسودگی لوله‌ها در برخی مناظق به معنای آلودگی قطعی آب نیست، تصریح کرد: ممکن است در محلی فرسودگی هم وجود داشته باشد اما در اطراف آن هیچ گونه آلودگی وجود نداشته باشد و کاملا سالم باشد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر عدم توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: مردم همدان از سلامت و بهداشت آب شهری اطمینان خاطر داشته باشند. دانشگاه علوم پزشکی بارها سلامت آب شهری را تایید کرده و خود ما نیز از آب شهری استفاده می‌کنیم.

شکوهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افرادی که در استان به وبا مبتلا شده بودند، گفت: بیماری این افراد هیچ ارتباطی با آب شرب همدان نداشته و حتی یک از موارد ثبت شده، مربوط به شهرستان اسدآباد است.

وی افزود: در همدان، موردی که به دلیل آلودگی آب همدان بیمار و بستری شده باشد ثبت نشده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی