سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/3 12:30:55
فرماندار شهرستان بهار در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مطرح کرد:

هم اکنون میدان رزم میدان حیا، عفاف و حجاب است

در اولین روز ماه مهر، همزمان در سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به صدا درآمد همچنين زنگ مدرسه دبیرستان نمونه دولتی حجاب بهار هم با حضور فرماندار شهرستان، سرپرست آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی بهار، رئیس و شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهر بهار نواخته شد.

شناسه خبر: 12837

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در آیین مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید در دبیرستان نمونه دولتی حجاب بهار با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد : از عنوان این مدرسه مشخص است که قرار است چه فرزندانی را تربیت کند و از چه نوع دانش آموزانی باشند و قطعا دانش آموزان مطلع هستند که چه نقشی در آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران اسلامی ایفا خواهند کرد و برای این موضوع برنامه ریزی دارند زیرا این دانش آموزان آینده سازان کشور ما هستند و همچنین این دانش آموزان سکان مدیریت وانقلاب جامعه را در دست قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود : باید خود را برای نقش آفرینی در کشور و برای جلو راندن قطار انقلاب و قطار پیشرفت کشور، آماده کنیم.

 

روح اله نباتی ادامه داد : هر کشوری در دنیا به دنبال ارزش های خود و گسترش تفکرات خود است و اصطلاح ارزش های ملی در تمامی کشور ها وجود دارد و برای مثال می‌توان به کشور ژاپن اشاره کرد که در سعی این است ارزش های خود را با رشته کاراته پیش ببرد اما در حوزات تفکر و اعتقادی، اگر به کشور آمریکا مختصری تحقیق کنیم جوانان و نوجوانان آمریکایی مادیات را ارزش می‌دانند.

 

وی تاکید کرد: اما برای ما جوانان ایرانی، حجاب و ارزش های انقلاب ارزش می‌باشد.

 

نباتی گفت: در حال حاضر دشمن ارزش های انقلاب اسلامی را هدف گرفته است و اگر به هدفش برسد و محتوای فرهنگ و اعتقادات‌ ما را از بین ببرد دیگر ایران باقی نخواهد ماند؛ اگر ایرانی هم بماند دیگر اسلامی نیست بلکه به یک ایران شکلی و بی محتوا تبدیل شده است.

 

فرماندار شهرستان بهار نیز اظهار داشت: به همت رهبران و جوانان خود ایستاده ایم حتی اگر کالایی بی کیفیت تولید کنیم محتاج کسی نخواهیم شد.

 

روح اله نباتی نیز بیان داشت: مردم و زنان ما با حیا و غیرتمند هستند. نه تنها حجاب دارند بلکه حیا که بسیار فراتر از حجاب است را هم دارا می‌باشند.

 

وی با توجه به حضور پدر شهید مدافع حرم، سید میلاد مصطفوی گفت : شهید سید میلاد مصطفوی تشخیص داد که دشمن در کجا قرار دارد و به سوی جنگ با دشمن رفت اما  شما نوجوانان عزیز لزومی ندارد که اسلحه بدست با دشمن مواجه شوید چرا که هم اکنون میدان رزم، میدان حیا، عفاف و حجاب است.

 

وی نیز اذعان کرد : کسی موفق و باهوش است که بتواند نقشه و هدف طرف مقابل اش را بخواند و همچنین ملتی باهوش است که در کسری از ثانیه طرح و نقشه دشمن مقابل اش را تشخیص دهد و جوانانی باهوش هستند که هم اکنون تشخیص دهند که دشمن فقط و فقط حجاب را هدف قرار داده است .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی