سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/6 11:17:20
توسلی خبرداد:

۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شد

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ: در این دیدار مسائل مهم کشاورزی منطقه از جمله پرداخت بخشی از بهای گندم کشاورزان، ضرورت لایروبی قنوات و کانال کشی مزارع کشاورزی و تأمین زمین برای حل مشکل اوقاف در رابطه با دو حوزه بهار و کبودراهنگ مطرح و دستورات لازم اخذ شد.

شناسه خبر: 12848

‍ 

 

به گزارش نشاط شهر، فتح‌الله توسلی ، با اشاره به دیدار اخیر خود به همراه مدیران جهادکشاورزی بهار و کبودراهنگ با وزیر جهادکشاورزی اظهار کرد: در این دیدار مسائل مهم کشاورزی منطقه از جمله  پرداخت بخشی از بهای گندم کشاورزان، ضرورت لایروبی قنوات و کانال کشی مزارع کشاورزی و تأمین زمین برای حل مشکل اوقاف در رابطه با دو حوزه بهار و کبودراهنگ مطرح و دستورات لازم اخذ شد.

 

وی افزود: در این نشست مقرر شد مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان به دستور وزیر جهادکشاورزی و با هماهنگی دولت برای تسویه بخشی از مطالبات گندمکاران به کشاورزان دو حوزه بهار و کبودراهنگ پرداخت شود که طی روز گذشته انجام شد ضمن اینکه اعتبار مابقی مطالبات گندمکاران نیز برای پرداخت کامل در آینده نزدیک تأمین خواهد شد.

 

توسلی با اشاره به دیگر مصوبات جلسه اخیر خود و مدیران جهادکشاورزی بهار و کبودراهنگ با وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: در این دیدار همچنین مقرر شد اعتبار لایروبی قنوات روستاهای قوره جینه، میحمله،حسن ابدال و چوتاش هر چه سریع‌تر تأمین شده و برای سایر قنوات نیز از محل منابع و اعتبارات سفر رئیس جمهور و سایر منابع اقدام لازم صورت گیرد.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با تأکید بر ضرورت افزایش کانال های آبرسانی بیان کرد: به همین‌ منظور اعتبار لازم از وزیر جهادکشاورزی برای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ درخواست شد که وزیر جهادکشاورزی برای تأمین این اعتبار قول و مساعدت لازم را داد.

 

وی همچنین از درخواست مساعدت برای ساخت ساختمان مرکز خدمات جهادکشاورزی شهر لالجین خبرداد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی