سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/26 09:53:27
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار در بیان عملکرد ۶ ماهه خبر داد:

افزایش ۲۵ مگاواتی ظرفیت برق رسانی در سطح صنایع

بلالی مقدم یکی از مدیران پرتلاشی است که با عملکرد مثبت خود توانسته رضایت حداکثری را جلب کند.

شناسه خبر: 12916

 

به گزارش نشاط بهار، مازیار بلالی مقدم مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار در ابتدای مصاحبه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره ای به عملکرد شش ماهه نخست سال جاری کرد و اظهار داشت: ۶۲۳ مورد انشعاب که ۵۵۰ مورد آن انشعاب در بخش خانگی، ۶۳ انشعاب در بخش صنعتی و ۱۳ انشعاب نیز در بخش کشاورزی به متقاضیان به فروش رفت و واگذار شد. 

وی  به دیگر عملکرد این اداره اشاره کرد و چنین برشمرد: سرویس نگهداری روشنایی معابر

۱۷۴۳ عدد چراغ ، نصب چراغ روشنایی معابر شهری و روستایی ۳۴ دستگاه و تعویض و جابجایی ۲۸ اصله پایه های برق ۹ و ۱۲ متری در سطح شهرستان از دیگر اقدامات است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در راستای تحقق و عملیاتی سازی شعار سال و پشتیبانی از تولید در شش ماهه نخست امسال، به میزان ۲۵ مگاوات ظرفیت برق‌رسانی به صنایع این شهرستان اضافه شد و  با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه به منظور پشتیبانی بهتر و بیشتر از تولید، توانستیم خدمات قابل توجه‌ای را امسال در حوزه توسعه شبکه برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان ارائه کنیم.

بلالی مقدم تصریح کرد: راه اندازی فیدر اختصاصی شرکت صبانور به طول ۹ کیلومتر و قدرت ۴.۷ مگاوات، راه اندازی فیدر جدید تامین برق شهرک صنعتی بهاران به طول ۸ کیلومتر و قدرت ۵ مگاوات، تامین برق صنایع نشاسته الوند به قدرت ۴.۸ مگاوات و پیشرفت ۵۰ درصدی خط تامین برق شهرک صنعتی سفالسازان به قدرت ۱۰ مگاوات از مهم ترین اقدامات انجام شده در طول این مدت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح دو کیلومتر شبکه هوایی فشار ضعیف و اصلاح یک کیلومتر شبکه هوایی ۲۰ کیلو ولت و همچنین نصب ۶۰ دستگاه ترانس اختصاصی و یک دستگاه ترانس عمومی از دیگر اقدامات مجموعه توزیع نیروی برق شهرستان بهار در این مدت است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار در خاتمه این مصاحبه بیان داشت: احداث توسعه شبکه هوایی فشار قوی به طول بیش از سه کیلومتر، نصب چهار دستگاه سکسیونر و اصلاح و تبدیل ۲.۵ کیلومتر سیم مسی شبکه هوایی به کابل خودنگهدار تنها بخشی از دیگر فعالیت های امور برق شهرستان بهار است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی