سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/1 22:52:54
فرماندار شهرستان بهار:

کارجهادی و خدمت رسانی در روستاها از اهداف مهم دولت مردمی

فرماندار بهار در میان اهالی روستای فسیجان که یکی از روستاهای بخش مرکزی بشمار می‌رود، حضور پیدا کرد تا از نزدیک مشکلات آن ها را بشنود.

شناسه خبر: 12933

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار حضور در بین اهالی روستاها و خدمت به آن‌ها را از تأکیدات بزرگان نظام مقدس اسلامی عنوان کرد و افزود: مبانی وجودی مسئولان در این نظام، خدمت به مردم است؛ تجدید دیدار با اهالی روستاهای مختلف باعث انگیزه گیری ما مسئولین می شود و امیدواریم با این دیدارها بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و خدمت به مردم را باری دیگر یادآور شویم.

 

نباتی خاطرنشان کرد: هدف از انتقال میز خدمت به روستاها، سرعت بخشی در حل مشکلات مردم است و کلیه دستگاه های اجرایی در هر چه بهتر انجام شدن آن باید تلاشی مضاعف را از خود نشان دهند چرا که هدف اصلی دولت سیزدهم، کار پرتلاش برای محرومیت زدایی روستاها می‌باشد.

 

وی در خطاب به مسئولان، تسریع در پیگیری مشکلات روستای فسیجان را تاکید کرد و بیان داشت: تمرکز در خدمت رسانی و خدمت تخصصی به مردم اهالی باید هر چه سریع تر انجام شود.

 

سپس فرماندار بهار پای مشکلات اهالی این روستا همچون امور عشایری، بهسازی و آسفالت، سرعتکاه‌، قنات و آب شرب، مخزن روستا، خط اعتبار به شبکه آب روستایی، مدرسه برای کلاس های مقطع متوسطه نشست و قول مساعدی برای رفع این مشکلات داد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی