سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اولین جلسه ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شهرستان به ریاست روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار و با حضور مهدی سماواتی مدیرصندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان و سایر مدیران شهرستانی برگزار شد.

شناسه خبر: 13138


به گزارش نشاط شهر، اولین جلسه ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شهرستان به ریاست روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار و با حضور مهدی سماواتی مدیرصندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان و سایر مدیران شهرستانی برگزار شد.

 



در این جلسه ابتدا مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان عنوان کرد: طبق آمار به دست آمده زنان ۱۵ درصد و آقایان ۸۵ درصد تحت بیمه هستند و طبق تاهل، مجردین ۱۴ درصد و متاهلین ۸۶ درصد تحت بیمه هستند.


همچنین در این جلسه روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار با تشکر از عملکرد بخشداران و کسب رتبه های برتر، به ۱۵ هزار و ۲۰۳ نفر تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی و کشاورزی اشاره کرد.

 


وی عنوان کرد: افراد آسیب پذیر شهرستان بهار و بانوانی که در عرصه های مختلف و خانه داری فعالیت می‌کنند نیز باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و این رقم از ۶۰ درصد به ۸۵ درصد افزایش دهیم.


در پایان جلسه سماواتی مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان از فرماندار شهرستان بهار، بخشداران لالجین و مرکزی نماینده صندوق رفاهی فرمانداری و از دو نماینده کار گزاری شهرستان به علت همکاری و تلاش تقدیر و تشکر کرد.

 

 

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی