سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بخشدار لالجین در جلسه شورای اداری بخش با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان در به روز رسانی شبکه توزیع آب رسانی بخش لالجین هزینه شده گفت: در لالجین با توجه به به روز رسانی شبکه آب ما در حال حاضر مشکل آب نداریم.

شناسه خبر: 13188

 

به گزارش نشاط شهر، بخشدار لالجین در جلسه شورای اداری بخش با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان در به روز رسانی شبکه توزیع آب رسانی بخش لالجین هزینه شده گفت: در لالجین با توجه به به روز رسانی شبکه آب ما در حال حاضر مشکل آب نداریم. 

 

وی در ادامه گفت: در سال جاری پیشرفت چشمگیری در آسفالت معابر و روستاها در بخش لالجین داشتیم که با قاطعیت می توان گفت ۹۰ درصد معابر ۱۴ روستا در بخش لالجین آسفالت ریزی انجام شده است.

 

 

 

در ادامه شریفی، رئیس اداره آب لالجین به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در روستاهای آقبلاغ لتگاه، راه هموار، میرزا حصاری، چپقلو و هارون آباد و شهر لالجین و مهاجران اصلاح شبکه آب رسانی انجام شده است. 

 

وی از احداث مخزن ۱۵۰ متر مکعبی میرزاحصاری خبر داد و گفت:  احداث این مخزن به اتمام رسیده و اکنون منتظر تکمیل شدن خطوط انتقال آن هستیم ناگفته نماند در لالجین توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۳۰۰ متر انجام شده است. 

 

در ادامه روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه شهر لالجین، شهری خاص میباشد گفت: بخش لالجین به دلیل خاص بودن، مشکلات خاص خود را نیز دارد و ما پیگیر تمامی مشکلات موجود میباشیم حائز اهمیت است که قرار گرفتن شهر مهاجران در ردیف مناطق محروم از جمله مواردی است که ما پیگیر آن میباشیم چرا که در این صورت می‌توان از منابع ملی برای حل مشکلات آن استفاده کرد.

 

 

نباتی در پایان گفت: احترام به ارباب رجوع از جمله مواردی که ما همواره به آن تاکید میکنیم و اگر کسی خلاف این مورد را انجام دهد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

نفیسه صیدقلی پور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی