سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روح الله نباتی در جلسه بررسی اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان بهار که با حضور مدیر عامل آبفا استان همدان، مدیرفنی و اجرایی بسیج سازندگی استان همدان برگزار شد؛ عنوان کرد: طی چند ماه گذشته در چهار جهت، آبرسانی به شهرها برای قطع نشدن آب، آبرسانی به بیش از ۳۰ روستای خشک شهرستان با تانکر، تأمین آب مواکب اربعین و کمک به آبرسانی به همدان در پیش گرفته شد.

شناسه خبر: 13194

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری مهر، روح الله نباتی در جلسه بررسی اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان بهار که با حضور مدیر عامل آبفا استان همدان، مدیرفنی و اجرایی بسیج سازندگی استان همدان برگزار شد؛ عنوان کرد: طی چند ماه گذشته در چهار جهت، آبرسانی به شهرها برای قطع نشدن آب، آبرسانی به بیش از ۳۰ روستای خشک شهرستان با تانکر، تأمین آب مواکب اربعین و کمک به آبرسانی به همدان در پیش گرفته شد.

 

وی ادامه داد: روستاهای حسن ابدال، مالک اشتر، رباط زعفرانی، گنده جین، میهمله، جعفرآباد، حصار قره باغی، نورآباد، چپقلو، رسول آباد، میرزاحصاری، دولت آباد، رسول آباد سفلی و ساری قمیش از روستاهایی هستند که در وضعیت بحرانی منابع آبی قرار دارند و باید همه در کنار هم برای رفع مشکلات آبی این مناطق را حل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه، از مسئولین آبفای استان همدان می‌خواهیم تا این روستاها را در اولویت طرح‌های خود قرار دهند.

 

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مدیرفنی و اجرایی بسیج سازندگی استان همدان همراهی خود را با انجام پروژه‌های آبرسانی به روستاها با تمام توان اجرایی اعلام کرده و قرارداد آبرسانی به ۲۸ روستای شهرستان بهار منعقد شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.