سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/12/27 23:21:52
معاون فرماندار بهار:

در طی هفته گذشته ۳۰۰ فقره بازرسی از بازار شب عید انجام شده است

معاون فرماندار شهرستان بهار در آخرین جلسه کمیته بازرسی تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: باتوجه به تدابیر صورت گرفته بین دستگاه های متولی و کمیته بازرسی تنظیم بازار تمام وقت از اصناف بازرسی داشتیم، نتیجه این است که بازار از ثبات نسبی برخوردار است و هیچ گونه کمبودی در هیچ کالایی نداریم.

شناسه خبر: 13217

 

به گزارش نشاط شهر، محمدرضا شفیعی تعداد بازرسی های این کمیته در هفته اخیر را ۳۰۰ فقره بازرسی از اصناف و مراکز توزیع برشمرد که طی آن ۵۲ فقره فرم تخلف تکمیل و به مراجع قانونی معرفی شده است و جریمه ۴۳۰ میلیون ریالی برای آنها وضع شده است.

 

وی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی گفت: طی هفته جاری و تا آخر هفته و با توجه به تقاضای مردم ۲۰ تن گوشت مرغ منجمد به عنوان گوشت جایگزین، طی امروز و فردا با قیمت ۴۳ هزار تومان در تمامی مراکز عرضه توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: توزیع برنج تنظیم بازاری هندی و تایلندی نیز بدوم محدودیت در فروشگاه های رفاه، دیلی مارکت کوروش ، جانبو توزیع می شود، همچنین در اتحادیه نانوایان نیز بازرسی ها به صورت مرتب انجام می شود و شیفت بندی نانوایی ها نیز از اول تا ۸ فروردین صورت گرفته و به بهترین نحو به مردم خدمات رسانی صورت خواهد گرفت. 

 

معاون فرماندار همچنین اذعان داشت: توزیع میوه شب عید هم از روز گذشته در ۹ مرکز توزیع در سطح شهرستان از جمله ۴ شهر اصلی و ۴ روستای بزرگ شهرستان و به قیمت مصوب پرتقال ۱۸ هزار تومان، سیب قرمز ۲۶ هزار تومان و سیب سفید ۳۰ هزار تومان آغاز شده است.

 

مرضیه کریمی رادپور 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی