سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در راستای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی پوشاک و منسوجات، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت به دعوت نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، به شهرستان بهار سفر کرد.

شناسه خبر: 13310

 

به گزارش نشاط شهر، محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت با همراهی رییس اداره طرح و برنامه اداره کل صمت استان، سرمایه گذار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از سه واحد تولیدی روستای زاغه، دستجرد و لتگاه شهرستان بهار بازدید کردند.

 

دکتر محسن گرجی مدیر دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت و بهشتی سرمایه گزار به دعوت دکتر توسلی نماینده ی مردم بهار و کبودآهنگ، بخشدار بخش مرکزی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از کارگاه تولیدی برادران قمری در روستای زاغه بازدید کردند.

 

 

قمری مسئول تولیدی کارگاه گفت: کارگاه از سال 1384 در زمینه تولید کیف های ورزشی، مدرسه ای و چمدان مسافرتی شروع به فعالیت کرده  و در حال حاضر  با 15 نفر نیرو مشغول به فعالیت است.

 

وی افزود: اردیبهشت ماه  سال گذشته  دکتر شانیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت همدان و دکتر توسلی از تولیدی بازدید کردند از مسئولین درخواست وام داشتیم درخواست پیگیری داریم.

 

همچنین در ادامه از کارگاه تولید کیف برادران خوش بین بازدید شد.

 

خوش بین مسئول کارگاه گفت: این کارگاه توسط چهار برادر اداره میشود و به دلیل عدم بودجه کافی و عدم حمایت، توانایی جذب نیروی کار نداریم برای توسعه ی کار یک الی دو میلیارد اعتبار لازم است.

 

وی افزود: این تسهیلات باید در قالب سرمایه گزاری باشد. در این کارگاه روزانه ۱۵۰ عدد کیف تولید میشود و تنها تقاضای ما حمایت مسئولین جهت توسعه تولیدی است.

 

برای شروع این حمایت، دکتر بهشتی دو هزار کیف برای شب عید بازار تهران سفارش دادند.

 

همچنین از صنایع تولیدی کیف جوان شهرک صنعتی بهاران و نمایندگی چرخ صنعتی و کارگاهی روستای دستجرد بازدید بعمل آمد.

 

 

احمدی فرزانه مسئول این کارگاه گفت :بزرگ ترین تقاضای ما درخواست وام جهت تامین هزینه های کارگاه است 

 

در این بازدید طی صحبت دکتر توسلی با حیدری مسئول تسهیلات سازمان صمت استان قرار شد این مشکل پیگیری و حل شود.

 

در پایان از دو گارگاه تولیدی پوشاک روستای دستجرد و گارگاه تولیدی جوراب لتگاه بازدید شد و در این بازدید پرداخت تسهیلات، مشکلات تولید مطرح شد و پیگیری شد.

 

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی