سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/12 17:00:33
فرماندار شهرستان بهار در مراسم روز معلم:

معلمان الگوی اثرگزار دانش آموزان،برای آینده ای روشن

مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار در مدارس شهید وزیری، ریحانه، حضرت زهرا(س) و امام مهدی (عج) ، همزمان با سراسر شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13328

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در مراسم روز مدرسه شهید وزیری گفت:  اولین معلم بشریت ذات اقدس خداوند است و پروردگار تبارک و تعالی از طریق پیامبران و ائمه اطهار هدایتگر بشر به سوی رشد و تکامل است و پیامبران نیز معلمین ما هستند ،چرا که راه رستگاری و تعلیم و تربیت را به ما نشان دادند و یقین داریم مسیر معلمی مسیر نورانیت است. 

 

 وی افزود: معلمان عزیز و تلاشگر به عنوان راهنما،صادقانه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارند و آینده این کشور با تربیت دانش آموزان مؤمن، پویا و خلاق خواهد بود.

 

فیض اللهی با اشاره به طرح رتبه بندی فرهنگیان در دولت افزود:دولت دغدغه معلمان را دارد و این موضوع جزء برنامه های دولت است و آرزو داریم  بتوانیم در جهت رضای خداوند و خشنودی فرهنگیان عزیز گام برداریم‌.

 

وی در انتها عنوان کرد:معلمان همیشه سرمشق و الگوی اثرگزار دانش آموزان برای آینده ای روشن هستند و توفیق همه شما عزیزان را از درگاه ایزدمنان خواستاریم.

 

 

شایان ذکر است با ایده خوب آموزش و پرورش شهرستان از تمامی مدارس شهرستان با حضور بخشداران و معاونین آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان بازدید به عمل آمد و از زحمات معلمان و دبیران عزیز تقدیر شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی