سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو با حضور فعلان و هنرمندان لالجین با هماهنگی دبیر خانه شهر جهانی لالجین و اتحادیه سفال و سرامیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری میباشد.

شناسه خبر: 13349

 

به‌گزارش نشاط شهر، پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو با حضور فعلان و هنرمندان لالجین با هماهنگی دبیر خانه شهر جهانی لالجین و اتحادیه سفال و سرامیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری میباشد.

 

در این نمایشگاه با دعوت از تجار خارجی عرضه دستاوردهای صادراتی برگزار می‌شود تا تجار و صاحبان محصول به طور مستقیم نسبت به توافق خرید کالا اقدام کنند.

 

لالجین به عنوان شهر جهانی سفال یکی از موفقیت های بسیار خوب برای معرفی پیش رو دارد که می تواند با برنامه ریزی و مشارکت و کار گروهی از این این رویداد سرافراز بیرون اومده و تضمینی برای تجارت و گردشگری شهر لالجین باشد 

 

تحقق پتانسل‌ها و استعدادهای بالقوه لالجین برای شکل‌دهی آینده، پویایی هوشمندانه‌تر و سازنده‌تر این شهر جهانی و پایداری با رویکرد بهره‌برداری درست از این هنر زیبای سفالگری در این شهر از جمله موضوعات اکسپو ۲۰۲۳ می‌تواند محسوب شود.

 

هانیه عبدی 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی