سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/2 13:33:00
فرماندار شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی در شهرستان بهار

ظهر روز گذشته رونمایی از پوستر جشنواره استعدادیابی دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور فرماندار ،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13397

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر روز گذشته رونمایی از پوستر جشنواره استعدادیابی دهه هشتادی ها و نودی ها با حضور فرماندار ،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این مراسم اکبری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت:  همزمان با آغاز دهه کرامت اولین جشنواره رضوی با عنوان (نامه ای به امام رضا(ع)) ویژه ی  دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را به دفاتر مدارس یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند؛برندگان این جشنواره پس از داوری، در بیستم خرداد ماه مشخص شده و آثار برگزیده درقالب یک جلد کتاب به چاپ میرسد.

 

اکبری با اشاره به دومین جشنواره استعداد یابی دهه هشتادی ها و نودی ها گفت: هدف از این جشنواره شناسایی استعدادها، رشد و ارتقا یادگیری نوجوانان و کودکان در حوزه های مختلفی مانند فضای مجازی، داستان نویسی،مجری گری، گویندگی، نمایشنامه نویسی، تئاتر، طراحی گرافیک،موسیقی و... می باشد.

 

وی در پایان عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر مدارس،سایت nasimfarhang.ir و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۸۰۰۸۷ در جشنواره استعدادیابی حضور داشته باشند.

 

در ادامه فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار اظهار داشت: دانش آموزان بعد از استعدادیابی باید به سمت فعالیت‌های مورد علاقه خود هدایت و در این مسیر تقویت شوند.بارور کردن این استعدادها بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم می کند، چه بسا دانش آموزان ما بتوانند در این جشنواره به خوبی بدرخشند. 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی