سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ایوب اسداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان: در پی رونمایی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه در پی رونمایی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از سامانه املاک و مستغلات، روند دریافت کد رهگیری برای هم استانی‌های گرامی همزمان با سراسر کشور رایگان می‌شود.

شناسه خبر: 13411

 

به گزارش نشاط شهر، ایوب اسداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در پی رونمایی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه در پی رونمایی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از سامانه املاک و مستغلات، روند دریافت کد رهگیری برای هم استانی‌های گرامی همزمان با سراسر کشور رایگان می‌شود.

 

وی افزود: در نخستین فاز آغاز به کار این سامانه، امکان ثبت و استعلام قرارداد‌های ثبت شده برای قرارداد اجاره مسکن در حالت یک به یک (یک مالک شش دانگ به یک مستأجر)، به صورت برخط فراهم شده است و مؤجر و مستأجر می‌توانند قرارداد اجاره واحد مسکونی مورد معامله خود را در این سامانه انجام داده و کد رهگیری و نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند.

 

وی در ادامه گفت: موجران و مستأجران برای انعقاد قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان می‌توانند به سامانه املاک و اسکان به آدرس (https://amlak.mrud.ir) یا به تارنمای (https://srem.ir/) که در همان سامانه است، مراجعه کنند. همچنین توصیه شده کاربران از رایانه برای درج قرارداد استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی