سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

هشتمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار تحت عنوان راهیان مطلع عشق در قالب اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی به قم و جمکران برگزار شد.

شناسه خبر: 13598

 

به گزارش نشاط شهر، هشتمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار تحت عنوان راهیان مطلع عشق در قالب اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی به قم و جمکران ویژه ۱۰۰ نفر از اعضای منتخب قرارگاه دخترانه بشری شهرستان از مجموعه های فرهنگی و پایگاههای بسیج در شهرهای بهار، لالجین، صالح اباد و روستاهای آبرومند و سیمین  همراه با ویژه برنامه های اختصاصی برای دختران این قرارگاه برگزار شد.

 

 در این اردو زائرین با حضور در شهر مقدس قم ارادت خود را به ساحت مقدسه بی‌بی فاطمه معصومه"س" نشان دادند و در  مسجد مقدس جمکران نیز با حضرت صاحب‌الزمان "عج" تجدید پیمان کردند. 

 

همچنین زیارت خصوصی همراه با مراسم غبارروبی حرم مطهر خانم فاطمه معصومه سلام الله علیها ، اسخر سانس خصوصي ،تیراندازی با تفنگ بادی در سالن تیراندازی، شرکت در دعای بافضیلت ندبه در مسجد جمکران، بازدید از نمایشگاه جامعه تمدن ساز همراه با روایتگران، توزیع ارزاق فرهنگی، مسابقه عکاسی همسفر من، همایش بصیرتی با حضور خانم دکتر معصومی اصل از ویژه برنامه های اختصاصی فرهنگی و تربیتی برای دختران قرارگاه فرهنگی بشری بود.

 

دانش آموزان باید بدانند و بفهمانند و در عصر انفجار اطلاعات در دنیا قرار دارند

 

مدرس دانشگاه و پژوهشگر فعال در همایش بصیرتی دختران قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با اینکه"دانش آموزان باید بدانند و بفهمانند و در عصر انفجار اطلاعات در دنیا قرار دارند" تصریح کرد: فضای مجازی قتلگاه فرهنگی است که برخی از دانش آموزان بدون آگاهی و بصیرت گرفتار آن می‌شوند

 

 دکتر منصوره معصومی اصل مدرس دانشگاه و پژوهشگر فعال ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول عنوان کرد: هم اکنون به جایی می‌رسیم که در برخی از سخت افزار های جنگی رتبه اول دنیا را داریم و به طور کلی رتبه دوم نظامی جهان را به خود اختصاص داده ایم؛ که این از افتخارات ما می‌باشد.

 

 

 وی با بیان اینکه"دانش آموزان باید بدانند و بفهمانند و در عصر انفجار اطلاعات در دنیا قرار دارند" تصریح کرد: فضای مجازی قتلگاه فرهنگی است که برخی از دانش آموزان بدون آگاهی و بصیرت گرفتار آن می‌شوند و به مرور به گام های سبک شیطان نزدیک شده و میل به حیا و عفاف را کنار می‌گذارند، نسل جدید نسلی باهوش و تیز هستند  در عصر تکنولوژی تنها چیزی که همه نیاز دارند فهم درست زمانه است.

 

منصوره معصومی اصل با بیان اینکه" حیا و عفاف در همه ادیان و جامعه بشریت یک فضیلت اخلاقی است" بیان کرد: فقط پوشش حجاب و خواندن نماز و.. به تنهایی نجات دهنده نیست چراکه فهم زمانه و شناخت ولی بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر دشمنان داخلی از بی اعتمادی ولی گفتگو می‌کنند

 

مدرس دانشگاه و نویسنده همچنین در این همایش بر مباحث مسولیت های شیعیان در آخرالزمان اشاره کرد و توضیحاتی در این راستا ارائه دادو در ادامه با دختران محجبه به پرسش و پاسخ پرداختند .

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید. 

 

فاطمه بدرلو 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی