سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/9/21 09:41:10

برف و باران در راه همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا سه شنبه با بارش باران و برف استان را فرا می گیرد.

شناسه خبر: 13865

 

به گزارش نشاط شهر، روح الله زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا شاهد ابرناکی گذرا و موقتی خواهیم بود و رفته رفته با افزایش ابرناکی، سامانه بارشی همدان را فرا می گیرد.

 

وی ادامه داد: روز چهارشنبه و پنجشنبه با پوشش بیشتری از بارش ها مواجه خواهیم بود و بعداز ظهر و شب چهارشنبه بارندگی ها بیشتر است.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب باران و برف برای نقاط مختلف استان پیش بینی می شود به ویژه در ارتفاعات و گردنه ها انتظار بارش برف بیشتر است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: از روز پنجشنبه و با عبور سامانه بارشی کاهش دما برای استان پیش بینی می شود که در روز جمعه دما به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

 

زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷ سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی