سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی سیب زمینی کاران شهر بهار در فرهنگ سرای آیت الله بهاری با حضور جمعی از سهامداران این شرکت جهت استماع گزارش فعالیت‌ها و بررسی تراز مالی و همچنین برگزاری انتخابات جهت تعیین هیئت مدیره جدید شرکت با حضور ناظرين و کارشناسان اداره تعاون روستایی برگزار شد.

شناسه خبر: 13945

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی سیب زمینی کاران شهر  بهار در فرهنگ سرای آیت الله بهاری با حضور جمعی از سهامداران این شرکت جهت استماع گزارش فعالیت‌ها و بررسی تراز مالی و همچنین برگزاری انتخابات جهت تعیین هیئت مدیره جدید شرکت با حضور ناظرين و کارشناسان  اداره تعاون روستایی برگزار شد.

 

در این جلسه مهندس مجید ریحانی مدیر عامل شرکت سیب‌زمینی کاران ضمن خوشامدگویی به میهمانان و سهام داران و تشکر از حضور تمامی افراد مدعو به گزارش بخشی  از فعالیت های شرکت در سال‌های گدشته و سال جاری پرداخت.

 

مجید ریحانی ضمن برشمردن موفقیت های شرکت در عرصه  توزیع نهاده های کشاورزی و تولید بذر سیب زمینی برای کشاورزان منطقه، اشاره نمود: با وجود وضعیت تورمی که در  اقتصاد کشور موجود است به همراه اعضاء هیئت مدیره و پرسنل شرکت تمام تلاشمان را کردیم که خللی بر فعالیت‌های توسعه و رشد محور شرکت وارد نشود و الحمدالله شرکت در مسیر خوبی فعالیتش را ادامه می‌دهد.

 

مدیر عامل شرکت سیب زمینی کاران در ادامه به قیمت پایین محصولات تولیدی کشاورزی مخصوصا سیب زمینی اشاره داشت و راه حل اصلی برای تثبیت قیمت سیب زمینی در بازار را کاهش سطح کشت سیب زمینی اعلام کرد.

 

همچنین دیگر موضوعی که به بیان آن پرداخته شد الگوی کشت بود؛ ریحانی افزود: رعایت الگوی کشت به معنای عدم تولید و کشت نکردن سیب زمینی نیست و در واقع تنظیم سطح زیر کشت و میزان تولید بر اساس نیاز  است که نتیجه و خروجی آن هم به نفع خود کشاورز و هم باعث صرفه جویی در منابع آبی و خاکی و تعادل  میان عرضه و  تقاضا و تولید این محصول استراتژیک می‌شود.

 

 

در ادامه این جلسه سید علی موسوی بهار رئیس هیئت مدیره شرکت انجمن سیب زمینی کاران شهر بهار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان و سهامداران اینگونه بیان داشت: لازم می‌دانم گزارش کاری از سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و برنامه‌های شرکت و وضعیت فعلی شرکت را به سمع و نظر شما برسانم.

 

 

همچنین سید علی موسوی بهار از تمامی اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیر عامل شرکت و سایر کارکنان زحمتکش به صورت ویژه تشکر کرد و افزود: امور اجرایی و برنامه های شرکت بر عهده این عزیزان می باشد و تلاش و فعالیت بسیاری در جهت رشد و توسعه این مجموعه دارند که از آنان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

وی در ادامه گفت: همچنین از پیمانکاران شرکت که زحمت کشت مشارکت را به عهده گرفته اند و توانسته اند در تولید محصول با کیفیت ما را یاری کنند تا شرکت بتواند بذر با کیفیت و مناسب در اختیار اعضا و سهامداران شرکت قرار دهد، تقدیر و تشکر می‌کنم. از اعضا و سهامداران شرکت نیز که در طول این سه سال و همچنین سال‌های گذشته مشوق و مشاور اعضای هیئت مدیره و شرکت بودند، سپاسگزارم.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت انجمن سیب زمینی کاران شهر بهار گفت: باید اشاره کنم به دنبال همین همراهی و مشارکت شما سهامداران عزیز و بزرگوار که همیشه کمک حال شرکت و برنامه های شرکت بوده و هستید شرکت توانست در تهیه وسایل مورد نیاز کشاورزان از جمله سموم، کود، ادوات کشاورزی و بذر مناسب تمهیدات و تسهیلاتی داشته باشد و از آنجا که به دنبال حمایت از اعضا بودیم تمامی این موارد را به صورت اعتباری و چکی در اختیار شما قرار بدهیم.

 

علی موسوی بهار افزود: متاسفانه امسال با توجه به اینکه قیمت محصول سیب زمینی بسیار کم است و هر سال نیز هزینه کشت آن افزایشی میابد، مشکلات بسیاری برای کشاورزان که حقیقتا قشر زحمتکشی هستند به بار آورده است. از دیگر معضلات جدی برای کشاورزان با توجه به کمبود بارش ها، کم آبی نیز می‌باشد.

 

وی افزود: از پروردگار متعال خواستاریم که از در رحمتش و به حرمت عالم عارف شهرمان و مومنین، باران رحمتش را بر ما نازل کند و انشاالله که به سلامت از بحران کم آبی عبور کنیم.

 

همچنین در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت انجمن سیب زمینی کاران شهر بهار به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات سال های اخیر شرکت انجمن سیب زمینی کاران بهار پرداخت. 

 

در پایان این برنامه با حضور ناظرين و سهامداران شرکت، جلسه انتخابات برگزار شد و پس از شمارش آراء شرکت کنندگان، اعضاء منتخب مشخص گردید که به شرح زیر می‌باشد.

 

آقایان 

محسن علی پناه 

جلیل جباری 

ابراهیم محمودی 

حمید آذرخواه 

سید علی موسوی بهار 

به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

 

آقایان  

مصطفی صمدی

و خیرالله بابایی

 نیز به عنوان اعضاء علی البدل منتخب این انتخابات نام گرفتند.

 

آقای اسماعیل آرین فر (قروه ای )  نیز به مدت سه سال از مجمع رای اعتماد گرفت تا وظیفه بازرسی به ایشان سپرده شود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری بخش اول کلیک نمایید.

برای مشاهده گزارش تصویری بخش دوم کلیک نمایید.

برای مشاهده گزارش تصویری بخش سوم کلیک نمایید.

 

 

مرتضی بهادربیگی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی