سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهدی کرمی: بر خود لازم می‌دانم از همه مجریان و برگزار کنندگان ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، حوزه های علمیه برادران و خواهران، سپاه، فراجا، ادارات آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، اوقاف، منابع طبیعی، شبکه بهداشت و درمان، هیأت امنای مساجد، ائمه جماعات، خادمین معتکفین و زحمت کشانی که به هر نحوی در برگزار اعتکاف در این شهرستان نقش آفرینی کردند؛ تشکر و قدردانی داشته باشم و از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی و سرافرازی همگی را خواستارم.

شناسه خبر: 14128

 

باسمه تعالی

 

اعتکاف، پشت پا زدن به تعلقات نفس است. معتکف مي کوشد تا از فرش زمين نفس، به عرش آسمان دل، پرواز کند و در آشيانه دوست، منزل گزيند.

 

اعتکاف، عاشقان را به طواف حرم امن الهي يعني دل مي برد “القلب حرم الله” و نفس را با اسم “حافظ حق” نگهبان دل قرار مي دهد “وَ لا تُسکِنْ حَرَمَ الله غَيرَ الله”

 

بحمدالله این خلوت عاشقانه و عارفانه روزهای سپید ماه مبارک رجب با یاد امیرمؤمنان و ائمه اطهار(ع) و زینب کبری(س) احساس‌های شوق برانگیز و شور آفرین معتکفین، فضای جامعه اسلامی و بویژه شهرستان بهار را عطر آگین کرد.

امیدوارم که معتکفین بزرگوار و خانواده محترم ایشان از این لحظات پاک و معنوی سه روزه اعتکاف استفاده کافی را برده و ظرفیت کافی برای ارتقاء و رشد معنویت خود رارقم زده باشند.

بر خود لازم می‌دانم از همه مجریان و برگزار کنندگان ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، حوزه های علمیه برادران و خواهران، سپاه، فراجا، ادارات آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، اوقاف، منابع طبیعی، شبکه بهداشت و درمان، هیأت امنای مساجد، ائمه جماعات، خادمین معتکفین و زحمت کشانی که به هر نحوی در برگزار اعتکاف در این شهرستان نقش آفرینی کردند؛ تشکر و قدردانی داشته باشم و از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی و سرافرازی همگی را خواستارم.

 

مهدی کرمی

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی