سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز نشست آموزشی ویژه کاربران رایانه شعب با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشداران، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و اعضای کابر رایانه شعب اخذ رای در سالن آیت الله بهاری برگزار شد.

شناسه خبر: 14221

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز نشست آموزشی ویژه کاربران رایانه شعب با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشداران، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و اعضای کابر رایانه شعب اخذ رای در سالن آیت الله بهاری برگزار شد.

 

رضاشالبافیان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق مردم سالاری دینی و نمود مشارکت مردم در اداره جامعه و تعیین سرنوشت خویش است.

 

 

وی مجریان انتخابات را امین مردم دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد : کاربران شعب به منظور تامین سلامت جریان انتخابات لازم است در امر خطیر رای گیری، شمارش آرا، قرائت آرا، تهیه، تنظیم و ثبت صورت جلسه انتخابات با صبر و حوصله، دقت، صداقت و تعامل سازنده ،امانت داری و رعایت کامل قوانین و مقررات انتخابات وظیفه شرعی و قانونی را انجام داده مقابل آنچه که عمل می‌کنند پاسخگو باشند.

 

وی ادامه داد: کاربران باید با دقت و حوصله، آموزش ها و فرایندهای انتخابات را فرا گیرند تا در شعب اخذ رأی با مشکل مواجه نشوند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به منظور آشنایی با وظایف و رفع هرگونه ابهام و سهولت دسترسی به قوانین و مقررات مورد نیاز،ستاد انتخابات شهرستان بهار با بهره‌گیری از شیوه‌نامه اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای، به عنوان یک سند اجرایی در انتخابات که به تایید کارگروه مشترک اجرایی و نظارت رسیده است، لازم الاجرا خواهد بود.

 

شالبافیان تصریح کرد: آموزش سرمایه‌گذاری است و نباید هر مرحله هزینه تلقی شود، لذا با توجه به تغییر برخی قوانین انتخابات لازم است دوره‌های آموزشی ویژه کاربران شعب برگزار شود.

 

وی از آمادگی کامل شعب اخذ رای در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و نظارت، فراجا و کمیته ۱۶ گانه ستاد انتخابات شهرستان کلیه مقدمات لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم و امن در تمامی ۱۱۹ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان فراهم کرده اند.

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی