سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم یادواره شهدا روستای دستجرد از توابع بخش لالجین با حضور ائمه جمعه بهار و لالجین، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار ،رئیس بنياد شهید شهرستان، جانشين فرمانده سپاه شهرستان،جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و اهالی روستای دستجرد و با سخنرانی حجت‌الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) این روستا برگزار شد.

شناسه خبر: 14363

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم یادواره شهدا روستای دستجرد از توابع بخش لالجین با حضور ائمه جمعه بهار و لالجین، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار ،رئیس بنياد شهید شهرستان، جانشين فرمانده سپاه شهرستان،جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و اهالی روستای دستجرد و با سخنرانی حجت‌الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) این روستا برگزار شد.

 

 

در این مراسم که شب گذشته با حضور پرشور مردم ولایتمدار روستای دستجرد و جمع کثیری از بسیجیان منطقه لالجین در حسینیه قمربنی هاشم(ع) این روستا برگزار شد حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای روستای دستجرد با عنوان اینکه راه شهدا، ضایع نکردن خون پاک شهدا و تحقق اهداف را توقع شهدا از همگان برشمرد و گفت: در مجالس شهدا بایستی در کنار گرامیداشت مقام آن عزیزان به این مسائل توجه شود. وی وظیفه کسانی که با شهدای دفاع مقدس هم دوره بوده اند در یادآوری خواست و اهداف شهدا را سنگین تر برشمرد.

 

حجت الاسلام مصباح با اشاره به کلام خداوند در بیان مقام شهید گفت: شهدا شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند و بایستی به گونه ای رفتار کنیم که شرمسار آنها نباشیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا به مخزن رحمت بی نهایت الهی متصل اند و رزق و روزی آنها پیش خداوند است و همچون دارای های دنیوی نیست که محدود باشد افزود: شهدا را واسطه قرار دهیم و از آنها بخواهیم تا خداوند از رحمت خود برایمان بفرستد.

 

امام جمعه بهار گفت: شهدا همیشه خوشحالند چون خداوند از فضل خود به آنها عطا کرده است و به ما بشارت می دهند که تا زمانی که راه درست بروید به ما ملحق خواهید شد.

 

حجت الاسلام مصباح در بخشی از سخنان خود گفت: باید مردم و مسئولین در برخی جاها و در ادامه راه شهدا، تلاش خود را بیشتر کنند. ما از نظر نظامی در خاور میانه اول هستیم و دشمن نمی تواند از این راه وارد شود پس سعی دارد از طریق تضعیف مدیریت ها به شکل دینی از درون به کشور ضربه بزند و شکل بیافرینند.

 

اجرای گروه سرود، مداحی مداح اهل بیت(ع) خاطره گویی،اجرای نمایش شهادت شهید مدافع حرم، رونمایی از کتاب با مضمون شهدا و تقدیر و تجلیل از دیگر برنامه های مراسم یادواره شهدا در روستای دستجرد بود 

 

منصور سرمدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی