سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/12/27 23:07:33
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار:

تجلیل از کشتی گیر ارزنده، هادی وفایی پور به بعد از بازگشت ایشان از اردوی تیم ملی موکول شده است

در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر عدم حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از هادی وفایی پور کشتی‌گیر ارزنده لالجینی با جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار به گفتگو پرداختیم.

شناسه خبر: 14399

 

به گزارش نشاط شهر، هفته گذشته انتشار خبر قهرمانی و درخشش هادی وفایی پور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه و پس از آن دعوت از این کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد باعث خوشحالی جامعه ورزشی و مردم بهار علی الخصوص لالجین شد.

 

به دنبال این قهرمانی گله ی برخی از شهروندان عدم نصب بنر تبریک از سوی اداره ورزش و جوانان در سطح شهر و تجلیل از این قهرمان بود که طی یک هفته ی گذشته شاهد آن نبودیم.

 

محمد جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به افتخارات این کشتی گیر گفت : هادی وفایی پور یکی از کشتی‌گیران خوش اخلاق و محبوب شهرستان است که علاوه بر افتخارات اخیر، نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد جام تختی،مقام اول مسابقات جهانی کشتی ساحلی در سال جاری و... را در کارنامه خود دارد و از کشتی‌گیران آینده‌دار کشورمان است که می‌تواند بر مدال‌های خود بیفزاید.

 

وی در راستای گله مندی برخی از شهروندان گفت: اداره ورزش و جوانان همواره حمایت از تمامی ورزشکاران شهرستان را وظیفه خود می‌داند و و تا حد توان سعی در جلب رضایت آنها داشته است.

 

وی ادامه داد: هادی وفایی پور بعد از قهرمانی تاکنون در اردوی تیم ملی بوده است و فرصت حضور در شهرستان را نداشته است، لذا تجلیل از این قهرمان به بعد از بازگشت ایشان از اردوی تیم ملی موکول شده است.

 

وی تصریح کرد: هفته گذشته با استقبال باشکوه مردم و مسئولین از این کشتی‌گیر در زادگاه خود در روستای قوره جینه با تجلیل شد‌.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان از تجلیل این قهرمان در شهرستان بهار خبر داد و گفت: پس از بازگشت این قهرمان پرافتخار از اردوی تیم ملی استقبال و تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی در پایان اظهار داشت: در نظر داریم به جهت حمایت از این ورزشکار  با همکاری شهرداری لالجین و و با استفاده از بودجه فرهنگی و ورزشی تجلیلی درخور شأن هادی وفایی پور صورت گیرد.

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی