سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

منصور ارضی گفت: متاسفانه قوه قضاییه و نیروی انتظامی آنطور که باید و شاید با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنند؛ ظاهراً زورشان نمی‌رسد. اما ما که می‌توانیم با این دعاکردن‌ها و مناجات‌ها در حد خودمان موثر باشیم. می‌آیند اینجا در پارک می‌نشینند و روزه خواری می‌کنند و به هم تعارف میکنند و از هم پذیرایی می‌کنند.

شناسه خبر: 14497

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از رجانیوز، حاج منصور ارضی در سخنانی به مسائل و اتفاقات روز جامعه پرداخت و نکاتی را درباره انتخابات دور دوم مجلس بیان کرد.

 

این مداح مشهور در مراسم احیای شب 21رمضان به انتقاد شدید از وزیر گردشگری پرداخت.

وی در ادامه گفت: من خیلی از وزیر گردشگری گله دارم. چند مرتبه از طریق معاونش به او پیغام دادم که درب این کاخ گلستان خراب‌شده را از آن سمت باز کنید تا برخی با این اوضاع از مقابل مسجد تردد نکنند و دل امام زمان(عج) را به درد نیاورند. متاسفانه قوه قضاییه و نیروی انتظامی آنطور که باید و شاید با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنند؛ ظاهراً زورشان نمی‌رسد. اما ما که می‌توانیم با این دعاکردن‌ها و مناجات‌ها در حد خودمان موثر باشیم. می‌آیند اینجا در پارک می‌نشینند و روزه خواری می‌کنند و به هم تعارف میکنند و از هم پذیرایی می‌کنند .

منصور ارضی در ادامه اظهار داشت: ما در انتخابات اخیر از این لیست امنا که حالا به قول اینها درخت و چنار نیست اما پاجوش است و انقلابی‌ست حمایت کردیم تا وارد مجلس شود و هیات رییسه را تغییر دهد تا مجلس از دست این باندبازی نجات پیدا کند. این جوان‌های انقلابی باید وارد شوند و وضعیت را تغییر دهند، باقی کارها که کفایت نمی‌کند. به امید خدا برای دور دوم هم یا اواخر رمضان یا پس از آن، ۱۶ نفر منتخبمان را معرفی می‌کنیم.

ارضی همچنین اظهار داشت:باید باتوجه به شعار سال که مشارکت مردم است، در حوزه اقتصاد ورود کنیم و باعث بهبود اوضاع شویم؛ متاسفانه دولت محترم هنوز نتوانسته خرابی‌ها و اشکالات بزرگی که دولت قبل در زمینه اقتصادی به جای گذاشته را به اندازه کافی جبران کند و وضعیت معیشتی مردم خوب نیست.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی