سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/1/18 22:26:30

همدان تعطیلات عیدفطر بارانی است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رگبار باران و احتمال پدیده رعدوبرق را در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

شناسه خبر: 14509

 

به گزارش نشاط شهر، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رگبار باران و احتمال پدیده رعدوبرق را در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

 

روح‌الله زاهدی پیرامون وضعیت جوی هفته جاری در استان همدان اظهار کرد: از امروز تا سه‌شنبه آسمان استان صاف است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رشد ابر را پیش‌بینی می‌کنیم.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد طی یکشنبه و یکشنبه شب این رشد ابرها منجر به بارش‌هایی به شکل باران خفیف در برخی از نقاط به ویژه نیمه‌ شمالی و غربی استان شود.

 

زاهدی بیان کرد: علاوه بر آن دمای صبحگاهی را می‌توانیم بین ۳ تا ۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی کنیم و طی ساعاتی از بعدازظهر وزش باد را به شکل معمول انتظار داریم.

 

وی اعلام کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رگبار باران و احتمال پدیده رعدوبرق را در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه کمینه و بیشنه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ و ۲۱ درجه سلسیوس بوده است، گفت: در این مدت فامنین و بهار با یک درجه سلسیوس خنک‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده‌اند و نهاوند با ۲۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# آب_و_هوا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون