سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل صمت استان، با توجه به قرارگیری همدان به عنوان کریدور غرب کشور، ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا را در راستای توسعه و رونق تولید و تجارت از نیازهای استان همدان دانست.

شناسه خبر: 14559

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت همدان، مدیرکل صمت استان، با توجه به قرارگیری همدان به عنوان کریدور غرب کشور، ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا را در راستای توسعه و رونق تولید و تجارت از نیازهای استان همدان دانست. 

 

دکتر شانیان همچنین فعال نمودن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و گفت: در راستای ساماندهی و نظام مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد. 

 

وی تصریح کرد: راه اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می شود و بی تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت. 

 

مدیرکل صمت استان همدان با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در دولت سیزدهم گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

 

لازم به ذکر است، دکتر احمد شانیان مدیرکل صمت استان با همراهی دکتر بیدآبادی معاون بازرسی و نظارت این اداره کل از چند شرکت پخش در همدان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# صمت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی