سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به اطلاع می رساند؛ نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان (متولدین نیمه دوم ۹۶ و نیمه اول ۹۷) در حال انجام است و نوبت گیری این طرح فعال میباشد والدین محترمی که تاکنون برای سنجش اقدامی نکرده اند می‌توانند برای نوآموزان خود اقدام به نوبت گیری نمايند.

شناسه خبر: 14561

 

به گزارش نشاط شهر، نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان (متولدین نیمه دوم ۹۶ و نیمه اول ۹۷) در حال انجام است و نوبت گیری این طرح فعال میباشد  والدین محترمی که تاکنون برای سنجش اقدامی نکرده اند می‌توانند برای نوآموزان خود اقدام به نوبت گیری نمايند.

 

نکات مهم:

 

۱_  نوبت گیری تا یک هفته ادامه دارد زمان مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

 

۲_تمام نوآموزانی که در مهر ۱۴۰۳ قرار است در پایه اول ابتدایی ثبت نام نمایند، باید در این طرح شرکت نمایند، در غیر این صورت ثبت نام آنان در مدارس انجام نخواهد شد.

 

۳_ از والدین که فرزندان آنها جا مانده اند انتظار می رود با توجه به ضرورت‌ انجام غربالگری ها، فرآیند نوبت گیری را  پیگیری نمایند و نوبت گیری را به روزهای پایانی موکول نکنند.

۴_برای نوبت گیری به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید. 

۵_همچنین والدین نواموزانی که سنجش شده اند با مراجعه به سایت my.medu.ir نتیجه الکترونیکی سنجش را دریافت نمایند و به همراه تاییدیه عکس دار که از مرکز سنجش دریافت کرده اند برای ثبت نام مطابق کروکی منزل خود به مدارس  مراجعه نمایند.

۶_ ثبت نام پایه اول شامل متولدین نیمه دوم ۹۶ و نیمه اول ۹۷ میباشد و متولدین ۱ مهر به بعد ثبت نام نمی‌گردد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# سنجش#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی