سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز پروژه مجتمع آبرسانی جمشیدآباد با حضور امام جمعه لالجین ،توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار لالجین‌،مدیر اداره کل آب و فاضلاب استان همدان و دیگر مسئولین استانی و شهرستان با هدف آبرسانی به ۵ روستای دارای تنش آبی در سطح شهرستان بهار بخش لالجین شامل روستاهای گنبدان ،چپقلو، میرزا حصاری، جمشید آباد و ساری قمیش کلنگ زنی شد.

شناسه خبر: 14818

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز پروژه مجتمع آبرسانی جمشیدآباد با حضور امام جمعه لالجین ،توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار لالجین‌،مدیر اداره کل آب و فاضلاب استان همدان و دیگر مسئولین استانی و شهرستان با هدف آبرسانی به ۵ روستای دارای تنش آبی در سطح شهرستان بهار بخش لالجین شامل روستاهای گنبدان ،چپقلو، میرزا حصاری، جمشید آباد و ساری قمیش کلنگ زنی شد.

 

در آیین این کلنگ زنی فرهاد بختیاری فر مدیر اداره کل آب و فاضلاب استان همدان ضمن یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که نباید راه رئیس جمهور و خدمت به مردم متوقف شود گفت : در راستای تامین و پایدارسازی آب شرب برای ۵ روستای گنبدان، چپقلو، میرزا حصاری ،ساری قمیش و جمشید آباد با اعتبار پیش بینی شده ۲۷ میلیارد تومان و اجرای ۲۴,۵۴۴ متر طول خطوط انتقال ، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ مخزنی به حجم ۵۰ متر مکعب،احداث دو باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه،تملک زمین و حفر و تجهیز یک حلقه چاه مکانیکی اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به پیگیری‌های دکتر توسلی جهت تامین اعتبار و تاکید دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار به آبرسانی روستاها ادامه داد : مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که در مرحله اول ۵۰ میلیارد آن واریز شده و در تکمیل این پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

وی از اجرای برخی پروژه‌های سال جاری خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ حفر چاه در روستاهای همه کسی ،چوتاش، ساربانلر، خلیل کرد، پرلوک و تجهیز چاه در روستاهای حصار قره باغی، قشلاق، اختاچی، نورآباد و پرلوک، اجرای خطوط انتقال ،اجرای خطوط برق، اصلاح شبکه توزیع ،احداث مخزن و ارتقای کیفیت آب شرب در روستاهای همه کسی، حسین آباد کارخانه قند و راهموا را خواهیم داشت.

 

در ادامه فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: تامین آب در این منطقه به دلیل نوع خاک و سختی زمین در حفر چاه دشوار است که در این راستا با احداث مجتمع آبرسانی جمشید آباد، آب سالم و پایدار در اختیار اهالی این منطقه قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: با پگیری‌های انجام شده ۱۳۵ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی از محل بند ی تبصره ۱۵ برای شهرستان بهار کبودرآهنگ اخذ شد که از این مبلغ، ۵۰ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

 

وی اذعان داشت : جذب و تامین اعتبار جهت اجرای  پروژه‌های شاخص شهری از جمله مجتمع آبرسانی جمشید آباد ،مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری،تعریض جاده همدان-گل تپه-علیصدر،آسفالت روستای آب باریک، زیر گذر شهید زارعی و... در این شرایط اقتصادی کشور با پیگیری‌های و جلسه های مکرر و فراوان انجام شده است، چرا که اعتبارات تقسیم شده در کمیته برنامه‌ریزی حتی ۲۰ درصد از نیاز سالانه  شهرستان را پاسخگو نیست.

 

وی ادامه داد: علی رغم جذب تمامی این اعتبارات و پروژه‌های انجام شده برخی افراد هنوز و بعد از گذشت ۳ ماه در فضای انتخاباتی باقی مانده اند و با تحریک مردم اجازه برقراری آرامش در شهر را نمی‌دهند.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ خطاب به برخی از افراد گفت: چرا زحمات مدیران را نادیده می‌گیرید و با بیان برخی مسائل منطقه را با چالش مواجه می‌کنید اگر این روند ادامه‌دار باشد قطعاً در تریبون مجلس مسائلی را خواهم گفت که نه به صلاح آقایان است و نه به صلاح مسئولان بالا دستشان چرا که ما به دنبال آرامش‌شهر هستیم

 

وی ادامه داد: ایجاد این بحث‌ها و چالش‌های هفتگی و برهم زدن آرامش شهر مسیر خدمت رسانی را کند خواهد کرد و اگر این روند ادامه‌دار باشد در صحن مجلس به بیان این موضوع خواهم پرداخت که چه کسانی به این حواشی دامن می‌زنند، نگذارید سکوت من بشکند.

 

وی تشریح کرد با ایجاد خلل در کار مسئولین جلوی خدمت رسانی آنها را خواهید گرفت مدیران باید در فضای آرامش شهر به دنبال برطرف کردن مشکلات زندگی و معشیت مردم باشند.

 

هانیه عبدی

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید. 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# روستا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد