سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/3/14 15:19:42
مدیر کل نوسازی و تجهیزات آموزشی استان همدان خبر داد:

پایان پروژه های عمرانی مدارس علیزاده و مسکن مهر شهرک فرهنگیان تا مهرماه سال جاری

جلسه بررسی پروژه های عمرانی آموزش و پرورش به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار با حضور فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، مدیرکل نوسازی و تجهیزات آموزشی استان همدان، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، حسین فیض الهی سرپرست اداره آموزش و پرورش بهار ، هادی اسماعیلی سرپرست آموزش و پرورش منطقه لالجین و مهاجران و معاونین آموزشی و متوسطه و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 14832

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه بررسی پروژه های عمرانی آموزش و پرورش به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار با حضور فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، مدیرکل نوسازی و تجهیزات آموزشی استان همدان، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، حسین فیض الهی سرپرست اداره آموزش و پرورش بهار ، هادی اسماعیلی سرپرست آموزش و پرورش منطقه لالجین و مهاجران و معاونین آموزشی و متوسطه و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار برگزار شد.

 

 

نخست حسین فیض الهی رئیس آموزش و پرورش منطقه بهار و صالح آباد گزارشی از پروژه های عمرانی از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه علیزاده و ۹کلاسه مسکن مهر، مدرسه شهرک فرهنگیان تا پیشرفت ۵۰ درصدی و از مبالغ بالغ بر ۸میلیارد خبر داد.

 

 

سپس حمید شیرازیان مدیر کل نوسازی و تجهیزات آموزشی استان همدان تشریح کرد: باتوجه به پیگیری های استاندار و نماینده هر دو حوزه شهرستانی بهار و کبودراهنگ که اهتمام ویژه ای دارند و رشد ۱۰۰درصدی داشتیم و در اعتبارات استانی رشد دو برابری داشتیم. از ۷۳میلیارد تومان به ۱۴۷میلیارد تومان رساندیم.

 

وی افزود: باتوجه به کمیسیون ۲۳و مجوزهای  لازم توانستیم به پروژه های عمرانی که نیمی از اعتبارات استانی و بخش عمده از اعتبارات ملی، ۴کلاسه وهنان، حسن قشلاق، کریم آباد، سالن ورزشی لالجین و سالن آمفی تئاتر لالجین و ۹کلاسه علیزاده و ۱۲کلاسه مدرسه مسکن مهر واقع در شهرک فرهنگیان را ثبت کرده و تا مهر ماه سال جاری بعضی از آنها به اتمام برسد.

 

 

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در ادامه گفت: تقدیر و تشکر میکنم از مسئولین شهرستانی و استانی که پیگیر پروژه های عمرانی مدارس در سطح شهرستان بودند و باتوجه به ماده ۲۳ و همچنین کمبود کلاس های آموزشی در شهرک فرهنگیان مرحله اول ۱۲کلاسه شهرک فرهنگیان تا ۲۰روز دیگر به پایان می‌رسد و بقیه مراحل پس از تامین اعتبارات بودجه که تخصیص می‌شود و بعضی از روستاها نیز در دستور کار هستند.

 

در پایان فتح الله توسلی نماینده دو حوزه شهرستان بهار و کبودراهنگ در جمع مسئولین و خبرنگاران گفت: اتحاد و همبستگی و وحدت  بین مسئولین شهرستانی باعث میشود که من با آرامش به دنبال تامین بودجه برای هردو شهرستان به ویژه بهار باشم.

 

سپس در ادامه اشاره کرد: برخی از پروژه های نیمه کاره را توانستیم به مراحل پایانی برسانیم. در جلسات متعددی که در تهران دارم پیگیر ساخت پروژه های مدارس هستم که تا سه الی چهار سال آینده هیچ مشکلی نباید در مورد موضوع مدارس در هر دو شهرستان باشد.

 

وی در پایان گفت: باتوجه به پروژه های علیزاده و شهرک فرهنگیان ۱۰الی۱۲میلیارد احتیاج است اگر خیرین مدرسه ساز بتوانند ۵الی۶میلیارد کمک کنند من نیز ۴میلیارد را با همت آقایان شیرازیان و خان آبادی تامین میکنم و طی مناقصه ای که در مرداد ماه انجام میشود تا مهرماه پروژه ها را به پایان می‌رسانیم و تشکر میکنم از آقای شیرازیان مدیرکل نوسازی مدارس و تجهیزات آموزشی که انصافا در پیشرفت‌های شهرستان نقش خوبی داشتند و طبق گزارشاتی که ارائه دادند جای تقدیر و تشکر است.

 

 

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است