سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/3/14 15:55:21
بلاتکلیفی پروژه آسفالت ریزی جاده کوزه گران (از دانشگاه آزاد تا جاده کرمانشاه)؛

عدم آسفالت ریزی جاده کوزه گران سبب افزایش خطرات جاده ای / ضرورت تامین اعتبار برای پروژه آسفالت ریزی جاده کوزه گران

طی دریافت پیام‌های مردمی از سوی جمعی از کشاورزان و دامداران کوزه گران مبنی بر عدم زیر سازی و آسفالت جاده کوزه گران ( از دانشگاه آزاد تا جاده کرمانشاه) خبرنگار نشاط شهر پیگیر این مسئله شد.

شناسه خبر: 14833

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام‌های مردمی از سوی جمعی از کشاورزان و دامداران کوزه گران مبنی بر عدم زیر سازی و آسفالت جاده کوزه گران (از دانشگاه آزاد تا جاده کرمانشاه) با سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار به گفتگو پرداختیم تا از این موضوع مطلع شویم.

 

سعید ماهری پیرو در این راستا با بیان اینکه "آسفالت ریزی توسط شهرداری فقط در محدوده ی خدماتی انجام می شود" عنوان کرد: این مسیر جز محدوده نیست و آسفالت ریزی جاده کوزه گران باید توسط اداره راهداری انجام شود.

 

 وی ادامه داد: در راستای افزایش رضایتمندی و کمک به همشهریان، شهرداری بهار آمادگی دارد زیرسازی مسیر را انجام دهد و سپس راهداری اقدام به آسفالت ریزی کند.

 

در ادامه وحید صفدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: این جاده جزو راه هایی است که خارج از نقشه یا شناسنامه شهرستان است و متولی آن راهداری نیست 

 

وی با بیان اینکه " راهداری و حمل و نقل جاده ای برای این راه طرح و برنامه ای ندارد" گفت: تنها چاره باقی مانده این است که در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان اعتباری به این راه اختصاص دهند تا اقداماتی توسط راهداری یا نهاد دیگر برای این راه صورت پذیرد.

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد