سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز زمین چمن مصنوعی شهر مهاجران در مدرسه حجاب با حضور امام جمعه مهاجران، فرماندار شهرستان بهار، شهردار و شورای اسلامی شهر مهاجران،، معاون اداره کل آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش لالجین و دیگر مسئولین برگزار شد.

شناسه خبر: 14983

 

به گزارش نشاط شهر، پروژه زمین چمن مصنوعی مهاجران در زمینی به مساحت ۵۴۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و از اعتبارات شهرداری شورای اسلامی شهر و امام جمعه به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 

در ابتدای مراسم شهرام بخشی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در دولت سیزدهم ۲ هزار ۶۷۳ چمن مصنوعی در مدارس سطح کشور با کمک های مردمی در راستای تقویت زیرساخت‌های ورزشی ورزشی احداث شده است.

 

وی با اشاره به افزایش ظرفیت‌های ورزشی در مدارس استان همدان گفت : سال گذشته ۷۹ چمن مصنوعی و ۲۲ کلاس درس تربیت بدنی و ۲۰ چمن مصنوعی در استان همدان ساخته شده است.

 

در ادامه مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت: افتتاح زمین چمن مصنوعی با همکاری آموزش و پرورش می‌تواند زمینه شناسایی استعدادهای دانش آموزان برای حضور در سطح ملی و پیشرفت آنان باشد.

 

وی افتتاح زمین چمن مصنوعی را یکی از برکات دولت سیزدهم دانست و گفت: در دولت سیزدهم ۷۹ زمین چمن مصنوعی در استان همدان احداث شد که ۱۰ درصد از این تعداد متعلق به شهرستان بهار بوده است. 

 

وی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تعیین و تکلیف شدند که در این بین کمک‌های خیری نقش بسزایی داشت.

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی