سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی ایران اسلامی به ویژه دکتر عزیزی رئیس دادگستری شهرستان بهار و شکوهیان دادستان محترم شهرستان و آقایان سید وحید سپهر رئیس حوزه قضایی بخش لالجین ، ابراهیمی مکرم رئیس حوزه قضایی بخش صالح آباد تبریک عرض می نمایم.

شناسه خبر: 14984

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، محمد جعفری ریاست ورزش و جوانان شهرستان بهار در پیامی فرا رسیدن روز و هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

 


متن پیام بدین شرح است:

 


بسم ا...الرحمن الرحیم

"و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین"(سوره مائده آیه ۴۲)
بی شک اگر دستگاه قضایی بدرستی در راستای ستاندن حق مظلوم و برخورد با ظالم حرکت کند جامعه را به سمت سعادت وفضیلت سوق میدهد.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و72 تن از یاران امام راحل، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی ایران اسلامی به ویژه دکتر عزیزی رئیس دادگستری شهرستان بهار و شکوهیان دادستان محترم شهرستان و آقایان سید وحید سپهر رئیس حوزه قضایی بخش لالجین ، ابراهیمی مکرم رئیس حوزه قضایی بخش صالح آباد تبریک عرض می نمایم.

 

امید است با استعانت از عادل عدالت گستر و بابهره گیری ازرهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی همواره موفق و سربلند باشید.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی