سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همایش شیرخوارگان حسینی(ع) صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام مصباح، مرثیه ثرایی محمد الوندی و حسین محمدی و اجرای گروه سرود رایت المهدی واحد خواهران، با حضور چندین هزار نفری مادران و کودکان شیرخواره در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 15103

 

به گزارش نشاط شهر، همایش شیرخوارگان حسینی(ع) صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام مصباح، مرثیه ثرایی محمد الوندی و حسین محمدی و اجرای گروه سرود رایت المهدی واحد خواهران، با حضور چندین هزار نفری مادران و کودکان شیرخواره در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد.

 

امام جمعه شهر بهار با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و ماه محرم حسینی عنوان کرد: آنچه که امروز ما داریم در مکتب علی اصغر(ع) می‌خوانیم ابتدا درس ادب است و زمانی که صدای هل من ناصر ینصرنی ابی عبدالله بلند شد علی اصغر نیز بی تاب شد

 

وی افزود: انسان به ادب و تربیت درست زنده است و خانواده زمانی پویا می‌شود که روابط بین اعضای خانواده صمیمی باشد و یک خانواده زمانی جهت دهی می‌شود که نشاط در آن خانواده باشد.

 

رضا مصباح ادامه داد: وقتی که پدر و مادر روابط عاطفی با فرزند خود داشته باشد آن خانواده پویاست و کسانی که فرزند ندارند شمع خانه شان روشن نیست و اگر در یک خانواده ارتباط عاطفی و احترام متقابل نباشد و صرفا روابط این خانواده به فضای مجازی اکتفا کند این خانواده محکوم به شکست است.

 

وی با بیان اینکه "علی اصغر کودک شش ماهه بود که عالم را بیدار کرد" گفت: امروز به پاس گرامیداشت حصرت علی اصغر این روز را در سراسر جهان گرامی میدارند؛ در این راستا مبنای نسل و خانواده خوب را فرزند خوب است.

 

گفتنی است که استقبال بی نظیر و با شکوه مادران با طفل های شیرخواره و نوزادان کوچکشان با چشمان اشکبار که فرزندانشان را نذر امام حسین (ع) کرده بودند از زیبایی های این مراسم بود.

 

 

 

فاطمه بدرلو

 

 🔍 گزارش تصویری قسمت اول👇

https://neshateshahr.ir/Press/ShowMediaGraphic/488

 

🔍 گزارش تصویری قسمت دوم👇

https://neshateshahr.ir/Press/ShowMediaGraphic/489

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است