سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار همدان با بیان اینکه متأسفانه گزارش‌هایی مبنی بر استفاده برخی از افراد سودجو از فاضلاب برای کشت محصولات کشاورزی به خصوص صیفی‌جات در روستاهای اطراف شهر همدان به فرمانداری رسیده بود، این موضوع در شورای تأمین شهرستان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شناسه خبر: 15137

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار همدان با بیان اینکه متأسفانه گزارش‌هایی مبنی بر استفاده برخی از افراد سودجو از فاضلاب برای کشت محصولات کشاورزی به خصوص صیفی‌جات در روستاهای اطراف شهر همدان به فرمانداری رسیده بود، این موضوع در شورای تأمین شهرستان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

مسلم مخفی افزود: در همین راستا با حضور قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، بازدیدهایی از برخی مزارع انجام شد و برخوردهای قانونی اعمال گردید.

 

وی یادآور شد: در همین راستا ۸ نفر از افراد متخلف و سودجو به دستگاه قضایی معرفی برخی از وسایل و امکانات همانند موتور آب مورد استفاده، ضبط و نیز مقرر شد آب و فاضلاب شهرستان نسبت به مسدودسازی و اصلاح شبکه‌های فاضلاب که مورد سرقت این افراد قرار گرفته بود اقدام نمایند.

 

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد بازدیدهای مستمر از مزارع انجام شود و به هیچ وجه اجازه داده نشود که افراد سودجو سلامت مردم را با این اقدام خطرناک تهدید کنند، ضمن اینکه مرکز بهداشت موظف است مراقبت کامل را از سلامت محصولات کشاورزی به عمل بیاورد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی