سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دبیر دبیرخانه شهرجهانی لالجین از برپایی دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال در هفته آتی و در آستانه هشتمین سالروز جهانی شدن این شهر خبر داد.

شناسه خبر: 15418

 


به گزارش نشاط شهر، سیدرضا موسوی اظهار کرد: به مناسبت هشتمین سالروز جهانی شدن لالجین و در کنار جشن جهانی شدن این شهر بر آن شدیم هنر سفالگری را از قاب زیرکانه دوربین های هنرمندان به تصویر بکشیم.

 

شهردار لالجین گفت: هدف این جشنواره به رخ کشیدن هنر زیبای سفال و سفالگری است. سفالی که در دستان سالخوردگان و جوانان امروز مایه فخر صنعت گردشگری داخلی است.

 

وی افزود: عکاسان با حضور در شهر جهانی لالجین و عکاسی مستند از هنر صنعت سفال و مردم‌نگارانه از این شهر جهانی سفال، لذتی زیبا را تجربه خواهند کرد.

 

موسوی افزود: حاصل عکاسی این عکاسان ضمن ثبت‌ صحنه‌های بسیار زیبا از کارگاه‌های ساخت سفال، حضور در دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: علاقمندان شرکت در این جشنواره عکاسی می‌توانند با شماره 09050147664 تماس و اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

فرهنگ و هنر