سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان با حضور در دفتر نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس ضمن دیدار و گفتگو با دکتر توسلی به تشریح اقدامات آن سازمان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت.

شناسه خبر: 15511

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر توسلی در این نشست با اشاره اینکه رفع دغدغه های سازمان تامین اجتماعی در حوزه بیمه ای و درمان را از اولویت های کاری نمایندگان دانست گفت: نقش تأمین‌ اجتماعی در عزت مردم به ویژه اقشار ضعیف و سبک کردن وظایف دولت بسیار تأثیرگذار است وباید دراین زمینه تأمین‌اجتماعی به رسالت خود به خوبی عمل کند.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ سرمایه‌گذاری و تأثیرگذار بخش اقتصادی تأمین‌اجتماعی در شهرستان های بهار  و کبودراهنگ را ضروری دانست و افزود: حوزه انتخابیه ظرفیت های  بسیار بالایی دارد و باید ازاین ظرفیت‌ها برای توسعه منطقه درعرصه‌های مختلف استفاده شود و  دولت باید در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی سهم تولید و مشارکت مردم را از شرکت ها افزایش دهد.

 

دکتر توسلی به رفع ناترازی صندوق تامین اجتماعی اشاره کرد وگفت: اگر این ناترازی ها برطرف نشود در آینده با بحران بزرگی روبرو می‌شویم و در این خصوص نمایندگان مجلس آماده همکاری و همراهی با دولت برای رفع این چالش هستیم.

 

وی به برخی موازی کاری صندوق های بیمه ای کشور اشاره کرد و گفت:در رابطه با صندوق تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستایی و عشایری،دولت باید به نحوی تصمیم بگیرد که مردم، مخصوصا کشاورزان عزیز نگران آینده سوابق بیمه ای خود نباشند.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه با تشکر از مسئولان تامین اجتماعی در تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار، به پیشرفت پروژه ساخت درمانگاه تخصصی کبودراهنگ  اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و اختصاص اعتبار جدید،این پروژه با قدرت ادامه یافته و به زودی شاهد افتتاح این مرکز درمانی در شهرستان کبودراهنگ خواهیم بود.

 

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز ضمن تشکر از حمایت های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ،سازمان تامین اجتماعی را بواسطه ارتباطی که با اقشار مختلف جامعه دارد،سازمانی پویا و فعال دانست و گفت: امنیت اقتصادی و اجتماعی خانواده های کارگران و بیمه شدگان  در گرو حمایتهای این سازمان است.

 

جواد جمور با اشاره به خدمات متنوع این سازمان به مخاطبان اجتماعی گفت:تعهدات این سازمان به بیمه شدگان در قالب تعهدات بلند مدت شامل بازنشستگی،از کارافتادگی و مستمری بازماندگان و تعهدات کوتاه مدت شامل، غرامت دستمزد،بیمه بیکاری و .. می باشد.

 

گفتنی است با افتتاح مرکز درمانی تامین اجتماعی کبودراهنگ حدود ۳۵ هزارنفر به صورت رایگان از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص

 

 

 


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است