سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

پیش از ظهر روز گذشته دکتر توسلی نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان به همراه معاون محترم فرماندار با حضور در شهر صالح آباد در نشستی با شورای محترم شهر و شهردار صالح آباد به بررسی مسائل و مشکلات شهر پرداختند.

شناسه خبر: 15512

 

به گزارش نشاط شهر، در این دیدار دکتر توسلی نماینده مردم در مجلس ضمن تشکر از دغدغه مندی اعضای شورای شهر و شهردار صالح آباد گفت: پیگیری مشکلات مردم نیازمند همدلی و هماهنگی است که این ویژگی ها در شورای محترم شهر و شهردار بارز است که مصداقا می توان به جلسات در تهران و پیگیری امورات شهر از دستگاه های اجرایی اشاره کرد .

 

دکتر توسلی با اشاره به اینکه شهر صالح آباد دارای ظرفیت ها و توانمندی های مختلف بوده گفت: قرارگیری در مسیر ارتباطی با غرب کشور اهمیت دوچندانی به این منطقه داده که باید به زیرساخت های آن  توجه ویژه ای شود.

 

وی گفت: احداث مجتمع صنعتی تریلی و کامیون سازی شهر صالح آباد که بعد از 20 سال صورت می گیرد اقدامی مهم بوده که  از تلاش های شورا و شهردار قدردانی میکنیم.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به پیگیری تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره گفت: یکی از مواردی که به جدیت دنبال می کنیم تکمیل پروژه های نیمه کاره بوده که در شهر صالح آباد تکمیل مجموعه ورزشی شهید جوادی صالح آباد و استقرار برخی زیرساخت های اداری را را دنبال می کنیم.

 

دکتر توسلی به برقراری ارتباط دوراهی زاغه اشاره کرد و گفت:یکی از مطالبات مردم منطقه زیر گذر دوراهی زاغه است که در دست بررسی بوده و در کنار آن زیرگذر سیمین در حال احداث است و با تکمیل آن قطعا در رفت و آمد روستاهای بالادستی و شهر نیز موثر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در راستای رفع محرومیت از این منطقه تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت گفت: از همان ابتدا،حضور در مناطق محروم و رفع محرومیت را سرلوحه کار خود قراردادیم و این نوع خدمت را یک توفیق الهی می دانیم و این مردم محروم شایسته بهترین ها هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است