سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دبیرکل حزب‌الله لبنان، فخر مسلمانان و اسوه جهاد و مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.

شناسه خبر: 15519

 


متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«حَتَّى إِذَا اسْتَيْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ كُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّيَ مَن نَّشَاءُ وَلَا يُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِينَ»

🔹️دبیرکل حزب‌الله لبنان، فخر مسلمانان و اسوه جهاد و مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.

🔹️داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم نشسته است. حمله تروریستی شامگاه 6 مهرماه صهیونیست‌ها به ضاحیه و فقدان شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آنها رهبر جاویدالاثر حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند و نام «سید حسن نصرالله» تا ابد در تارک اسلام خواهد درخشید.

🔹️ما اینگونه آموخته‌ایم که فرماندهی از آن خداست. مسیر الهی هیچ‌گاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی‌ماند و این زمین به بندگان صالح خدا به ارث خواهد رسید.

🔹️جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کنند.

🔹️اینجانب شهادت مجاهد عالی‌مقام، شهید سید حسن نصرالله، را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفین و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.  حزب الله لبنان بیش از پیش چونان خورشید خواهد درخشید و بی‌شک عَلَم مبارزه با ظالم بر زمین نخواهد ماند که «إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ».


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است