سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز جلسه ای به ریاست مهندس حسینی بخشدار مرکزی و با حضور مهندس محمدی رئیس کلیه کارکنان منابع طبیعی، خانی مدیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری و کلیه دهیاران بخش مرکزی بهار در سالن بخشداری بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 15551

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار، صبح امروز جلسه ای به ریاست مهندس حسینی بخشدار مرکزی و با حضور مهندس محمدی رئیس کلیه کارکنان منابع طبیعی، خانی مدیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری و کلیه دهیاران بخش مرکزی بهار برگزار گردید.

 

 

مهندس حسینی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل منابع طبیعی در امر اطفاء حریق مراتع گفت: با توجه به بارشهای بهاره و افزایش پوشش گیاهی مراتع شاهد آتش سوزیهایی در اراضی کشاورزی و ملی بودیم که خوشبختانه حریق‌های حادث شده با حضور عوامل منابع طبیعی، دهیاران و بهره برداران محلی اطفاء گردید. ایشان در ادامه به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت و حراست از آن اشاره نمود و خواستار برنامه ریزی متولیان امر و فرهنگسازی عمومی در این زمینه شدند. 

 

مهندس محمدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری بخشدار و دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: از آغاز فصل گرما تعداد ۴۸ فقره حریق از طریق سامانه ۱۵۰۴ و جوامع محلی گزارش شده که کارکنان منابع طبیعی در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به کنترل و اطفاء حریق نموده اند.

 

 وی خواستار همکاری کلیه دهیاران در زمینه احیاء مراتع دچار حریق شده و گفت: با مشارکت بهره برداران در زمان مناسب می بایست در این اراضی عملیات احیاء و اصلاح انجام پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی